Neostrada 1024 wolno chodzi

Od niedawna migrowałam z neostray 256 na 1024, ale praktycznie nic sie nie zmieniło internet nadal wolno mi chodzi. Podczas pobierania danych przez sieć p2p transwer nie przekracz mi 30kB\s czyli tak samo jak było przy starej opcji neo. Dodam jeszcze że mam modem sagem fast 800. Prosze o pomoc :cry:

Aniaw może jeszcze nie aktywowlai Ci nowej prędkości?

Wejdź na którąś ze stron i przetestuj prędkość łącza:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … highlight=

Czy korzysztasz z aplikacji dostępowej Neostrady?

Wrzuć loga z HiJack This i Silent Runners. :slight_smile:

Czyli albo masz nieprzekonfigurowany port lub do loginu dopisany jeszcze profil 256 kb/s. Zadzwoń i zapytaj.

wysyłam logi:

i SR


Tak ma to wyglądać

Asterisk

może w emule nie skonfigurować po zmianie prędkości i masz max pr. np 30?

Test prędkości wyszedł negatywnie prędkość 254 kb\s i max pobór danych 30,4.

Używam aplikacji neostrady, na której pokazuje mi prędkość 1343kb\s

zrób net za pomocą dial-up i nie mecz sie z aplikacją neo bo to naprawde aplikacja nadająca sie do kosza ja mam preoblem ze mi rozłącza tez net był 256 teraz jest 1 mb z poiczątku były transfery małe dzwonniłem do neo i zbywają jak moga monter był dwa razy posiedział i nic nie zrobił bawią sie w tp i lekcewaza klijentów

Krzynio@2@ a czy to ci pomogło z prędkością

Zainstaluj IE 7 - poprawia bezpieczeństwo w systemie. :slight_smile:

Zrób skan EWIDO (AVG Anti Spayware) po update i wklej raport.

W logu chyba czysto.

Proponuję usunąc aplikację dostępową Neostrady i skonfigurować samemu połączenie:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … highlight=

Aniaw

Jestem tak jak Ty użytkownikiem Neostrady od prawie dwóch lat - miałem nieraz problemy z usługa, ale nigdy nie poruszałem ich na Forum - wszystkie problemy załatwiałem skutecznie na 0800 102 102, co radzę również Tobie. Tam też uzyskasz pomoc gdybyś chciała przeinstalować Neo z jej aplikacji na ADSL, co jest o wiele wygodniejsze i mniej kłopotliwe. Płacąc za usługę 1024 masz prawo żądać jej w takim wymiarze, na jaki opiewa umowa, a oni muszą Ci to zapewnić. Uwierz - kolejność jest taka- najpierw konsultant Neo , przedstawienie problemu - być może konieczne tu będzie sprawdzenie linii przesyłowej, dopiero jak oni wykluczą przyczynę po swojej stronie, to ewentualnie sprawdzenie kompa na Forum pod kątem np. trojanów…teraz to wróżenie z fusów…

Pozdrawiam

Złączono Posty : 25.01.2007 (Czw) 12:33

Nie potwierdzam - stereotypowe myślenie - miałem do czynienia z konsultantami - czasem trafił się " myśliciel " ale ogólnie są to jednak ludzie kompetentni, miałem też do czynienia z monterami - zrobili to, co mieli zrobić, a ja od roku jedyną uciązliwość jaką odczuwam w związku z Neo, to rachunki… :slight_smile:

neozdrada to **** przesiądźcie sie na netie, do 14 lutego każdy może wypowiedzieć neo tepsie a netia śmiga na łączach tepsy czyli każdy kto ma neo może łyknąć neta w netii jest tańszy nie ma takiego typu problemów i co ważne jest brak limitów naprawde polecam sam skorzystałem i nie żąłuje bo czemu nie można łyknąć czegoś co jest lepsze?? poza tym netia załatwia wszystkie formalności za nas :slight_smile:

czas załączenia to około 14 dni gorąco polecam…

zainteresowani **********************

*********

Pozdrówki

Ogłoszenia pośredników to nie tu, friqo :twisted:

Złączono Posty : 25 Styczeń 2007, 23:49:22

friqo wszelkie komentarze odnośnie działań moderatorskich, chęci wyjaśnienia -> PW

Nie chyba a na pewno. Obydwa czyste :slight_smile:

OT-y -> KOSZ

no własnie ja mam 3 rok neo i wczesniej nie miałem takich problemów lecz gy pojawiłasie 1mb neo zaczeło sie robic i konsultanci zbywają ale nie poddaje sie

Faktycznie - obserwuję sporo tematów, które ostatnio są zakładane na Forum, a w których sygnalizowane są problemy z właściwą szybkością łącza po zmianie n z niższej na 1024, ale w dalszym ciągu twierdzę, że to należy wyjaśniać u źródeł…

I o to tutaj chodzi - zdarzają się konsultanci nie podejmujący właściwych działań, ale dzwonię powtórnie , kolejny raz i uzyskuję konkretną akcję w postaci doraźnej pomocy lub założenia nr zgłoszenia i w tymże drążenia problemu - aż do oczekiwanego skutku… :slight_smile:

Pozdrawiam