Neostrada 6 mb problem

Bardzo proszę o pomoc nie wiem co robić mianowicie obecnie jestem użytkownikiem Neostrady w opcji 2mb właśnie kończy mi się umowa

Zamówiłem neostradę w opcji 6mb .W pierwszej kolejności podpisałem umowę i odebrałem liveboxa na nowym łączu bez telefonu

po kilku dniach zjawili się monterzy co najdziwniejsze w tej sprawie jes to podczas sprawdzania lini-nie mam pojęcia jak to zrobili.

zamienili kable na centrali i u mnie w domu zalogowali się na neostradę 6 mb osobiście to widziałem usługa działała pięknie.

Technik jednoznacznie stwierdził że jest to technicznie możliwe lecz nie podpisze się pod tym gdyż to on na tym terenie jest konserwatorem lini i w razie problemów to on będzie musiał naprawiać.

W takim razie dlaczego mi zademonstrował że neo działa na 6 mb.

Po krótkim czasie umowa wygasła,nie dałem za wygraną oddałem do punktu liveboxa i podpisałem kolejną umowę z tym że teraz tylko na 2 mb.

Nie rejesruję jak na razie usługi gdyż nie wiem co robić.

Jestem użytkownikiem jeszcze jednej lini wraz z internetem której umowa wkrótce mi się kończy.Tu zaczyna się problem Netia sama oferuje mi 6 mb zapewniając że będzie działać ja jednak wolałbym zostać w TP mająć 6mb nadmieniam że do centrali mam 2 km

Proszę o pomoc co radzicie

marek13 , proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący dokładniej o problemie. W przeciwnym wypadku temat zostanie usunięty.