Neostrada - błąd połączenia (691)

Nie mogę uzyskać połączenie przez NEOSTRADE ponieważ wyskakuje informacja że mam błędnie podane kody dostępu połączenia (błąd 691). Jestem pewny że kody dostępu (nazwę i hasło) podaję dobrze. Niestety z połączeniem mam ciągle problem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Wywal aplikacje Neostrady, bo to ona takie numery wykręca!

O konfigu połączenia dla neo masz tu: http://neostrada.info/instalacja.php

możesz jeszcze zastosować autoconnecta i cfosspeed’a :wink:

To spróbuj tak: Wpisz jako login panel , jako hasło też panel i wejdź na http://www.panel.neostrada.pl tam bedziesz musiał podać swój id i pin, wtedy zalogujesz sie na panel, tam bedziesz mógł ustawić swoje własne hasło.

Może jednak robisz gdzieś jakiś błąd podczas wpisywania, jakaś niepotrzeba spacja lub literka duża lub mała.

Mialam kiedys podobnie,zadzwonilam do Neo(0-800-102-102),powiedzialam w czym problem i podano mi zupelnie inne haslo,bo to ono powodowalo ten bład.Koniecznie zrob tak jak radzi adpawl

Ten błąd to z reguły na 95 % wina serwera TPSA,a reszta 5 % to faktycznie błędna nazwa lub hasło.

Pamiętaj o założeniu filtrów na wszystkie telefony.

Zostaje sprawdzić kompa - ustawienia i dzwonić do TPSA.

Spróbuj jeszcze uruchom nerostade nastepnie na konfiguracje i przywróc

nastepnie odłacz komputer od modemu ponownie uruchom komputerpo uruchomieniu ponownie podlącz modem do USB spróbuj ustanowic połaczenie

sprawdz klikajac w kokno na Moje Konto i sprawdz cz hasle i nazwie uzytkownika nie ma błedu

ja tak (ten blad) czasem mam… lacze sie jeszcze raz i jest OK… chyba ze nie pomaga to czekam jakies 5-10min i potem jest luz