Neostrada - błąd połączenia (691)


(Yahaya) #1

Nie mogę uzyskać połączenie przez NEOSTRADE ponieważ wyskakuje informacja że mam błędnie podane kody dostępu połączenia (błąd 691). Jestem pewny że kody dostępu (nazwę i hasło) podaję dobrze. Niestety z połączeniem mam ciągle problem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.


(adpawl) #2

Wywal aplikacje Neostrady, bo to ona takie numery wykręca!

O konfigu połączenia dla neo masz tu: http://neostrada.info/instalacja.php

możesz jeszcze zastosować autoconnecta i cfosspeed'a :wink:


(Grebo) #3

To spróbuj tak: Wpisz jako login panel , jako hasło też panel i wejdź na http://www.panel.neostrada.pl tam bedziesz musiał podać swój id i pin, wtedy zalogujesz sie na panel, tam bedziesz mógł ustawić swoje własne hasło.

Może jednak robisz gdzieś jakiś błąd podczas wpisywania, jakaś niepotrzeba spacja lub literka duża lub mała.


(Lammermoor) #4

Mialam kiedys podobnie,zadzwonilam do Neo(0-800-102-102),powiedzialam w czym problem i podano mi zupelnie inne haslo,bo to ono powodowalo ten bład.Koniecznie zrob tak jak radzi adpawl


(JNJN) #5

Ten błąd to z reguły na 95 % wina serwera TPSA,a reszta 5 % to faktycznie błędna nazwa lub hasło.

Pamiętaj o założeniu filtrów na wszystkie telefony.

Zostaje sprawdzić kompa - ustawienia i dzwonić do TPSA.


(Goldenkeylogger) #6

Spróbuj jeszcze uruchom nerostade nastepnie na konfiguracje i przywróc

nastepnie odłacz komputer od modemu ponownie uruchom komputerpo uruchomieniu ponownie podlącz modem do USB spróbuj ustanowic połaczenie

sprawdz klikajac w kokno na Moje Konto i sprawdz cz hasle i nazwie uzytkownika nie ma błedu


(Igorenek) #7

ja tak (ten blad) czasem mam.. lacze sie jeszcze raz i jest OK.. chyba ze nie pomaga to czekam jakies 5-10min i potem jest luz