Od wczoraj mam Neo i już jeden poważny problem - nie mogę się połączyć; wyskakuje komunikat “Brak sygnału wybierania…”
Połaczenie konfigurowałem ręcznie - bez instalowania tego beznadziejnego oprogramowania TP. Modem jaki posiadam to Sagem. Ciągle świeci się dioda PWR, zaś dioda ADSL lekko się 'błyszczy".
Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi, że przyjedzie monter około 20 lutego (świetnie). Wymieniałem kable, sterowniki instalowałem kilkukrotnie (oczywiście na odłączonym modemie) bez skutku. Czy ktoś z Was może wie czym to jest spowodowane - może ja robie coś źle…
A tak przy okazji: instalowałem Neo u kolegi; czy ta aplikacja dołączona do zestawu wchodzi w jakieś konflikty z SP2 Windows XP. Przy wyborze języka wyskakuje error?!
Sprawdz czy modem jest widoczny w menadzerze urządzeń w kartach sieciowych jako ‘usb adsl wan adapter’. Następnie odłącz modem od portu usb i sprobuj się połączyć jeżeli będzie błąd 633, najprawdopodobniej problem na linii i będzie konieczny monter. Dzwoń jednak może będzie możliwość ustalenia wcześniejszej wizyty.
Jeśli chodzi o oprogramowanie TP - instaluje już na trzecim komputerze Neo i zawsze pojawia się ten sam błąd i to dokładnie w tym samym miejscu (wybór języka). Gdy zaś przywróce system do momentu przed instalacją Windows XP SP2 instalacja przebiega bez żadnych problemów.
Na 0800… już pewnie skonfigurowali Ci konto, dzwoń na 9393 i zgłoś tam problem… (wiem, bo pracuję w grupie technicznej podłączającej NEO na centralach TPsa, a tam czasem przychodzą zlecenia 2-4 dni spóźnione) Wpierw sprawdź jednak podłączenia u siebie
Jestem pewien bo już wczoraj dzwoniłem na infolinie pomocy technicznej NEO i powiedziano mi, że łącze jest przygotowane i pół godziny instalowałem modem z tym konsultantem.
Dzięki za link agaopo niestety u mnie nie działa.
Próbowałem na Notebooku siostry zainstalować i to samo. Nadal jedna dioda; nic więcej.
Podejrzewam, że modem jest walnięty. Jak myślicie?? W menadżerze urządzeń Windows wykrywa go prawidłowo, ale nic więcej.