Neostrada - brak sygnału wybierania

Od wczoraj mam Neo i już jeden poważny problem - nie mogę się połączyć; wyskakuje komunikat “Brak sygnału wybierania…”

Połaczenie konfigurowałem ręcznie - bez instalowania tego beznadziejnego oprogramowania TP. Modem jaki posiadam to Sagem. Ciągle świeci się dioda PWR, zaś dioda ADSL lekko się 'błyszczy".

Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi, że przyjedzie monter około 20 lutego (świetnie). Wymieniałem kable, sterowniki instalowałem kilkukrotnie (oczywiście na odłączonym modemie) bez skutku. Czy ktoś z Was może wie czym to jest spowodowane - może ja robie coś źle…

A tak przy okazji: instalowałem Neo u kolegi; czy ta aplikacja dołączona do zestawu wchodzi w jakieś konflikty z SP2 Windows XP. Przy wyborze języka wyskakuje error?!

Czy chociaż raz noeostara Ci się połączyła?

Dioda PWR to zasilanie:PP zawsze sie świeci jeżeli modem jest podłączony do USB. Dioda ADSL powinna świecic sie identycznie jak dioda PWR.

do drugiego pytania: Stanowczo nie. Nie ma zadnych konfkiktów.

Sprawdz czy modem jest widoczny w menadzerze urządzeń w kartach sieciowych jako ‘usb adsl wan adapter’. Następnie odłącz modem od portu usb i sprobuj się połączyć jeżeli będzie błąd 633, najprawdopodobniej problem na linii i będzie konieczny monter. Dzwoń jednak może będzie możliwość ustalenia wcześniejszej wizyty.

Jeśli chodzi o oprogramowanie TP - instaluje już na trzecim komputerze Neo i zawsze pojawia się ten sam błąd i to dokładnie w tym samym miejscu (wybór języka). Gdy zaś przywróce system do momentu przed instalacją Windows XP SP2 instalacja przebiega bez żadnych problemów.

PWR - zgadza się; to jest POWER =D

Dzięki za pomoc… Spróbuję!

http://neostrada.info/instalacja.php?id=sagem

spróbuj to,u mnie działa! !!

Dew.Z - skąd wiesz że od wczoraj masz NEO? Czasem tepsa ma “lekkie” opóźnienie w podłączeniu NEO :slight_smile: :smiley:

Tak jak pisze mymaney zadzwoń na infolinie i zapytaj czy usługa jest już dostępna na Twoim komputerze.

Albo co mi jeszcze przyszło do głowy, sprawdź czy kabel masz podłączony bezpośrednio do gniazda, czy nie podpiąłeś przed nim tego dodatkowego kabelka.

Na 0800… już pewnie skonfigurowali Ci konto, dzwoń na 9393 i zgłoś tam problem… (wiem, bo pracuję w grupie technicznej podłączającej NEO na centralach TPsa, a tam czasem przychodzą zlecenia 2-4 dni spóźnione) Wpierw sprawdź jednak podłączenia u siebie :slight_smile:

Jestem pewien bo już wczoraj dzwoniłem na infolinie pomocy technicznej NEO i powiedziano mi, że łącze jest przygotowane i pół godziny instalowałem modem z tym konsultantem.

Dzięki za link agaopo niestety u mnie nie działa.

Próbowałem na Notebooku siostry zainstalować i to samo. Nadal jedna dioda; nic więcej.

Podejrzewam, że modem jest walnięty. Jak myślicie?? W menadżerze urządzeń Windows wykrywa go prawidłowo, ale nic więcej.

Dew.Z to raczej nie modem, daj mi na PW swój numer telefonu to napewno coś zdziałamy, zadzwonie tu i tam i zobaczymy co sie da zrobić :slight_smile:

Mam nadzieję, że dostałeś numer mymaney?? !!