Wiem że jest mnóstwo tematów w necie ale może macie jakieś rady ???
Zdiagnozować problem
-
hardware (czy to modem USB, ile urządzeń wpiętych do USB, jaka płyta, zasilacz, modem/router),
-
jakie właściwości linii,
-
co oznacza “co chwilę”.
łączysz się przez modem czy router?
Modem USB SpeedTouch 330 ,dwa urządzenia pod USB , płyta główna???(wcześniej net chodził dobrze)
Jakie właściwości lini???
Co 5-10 minut
Masz na kompie całą aplikację od neostrady czy łączysz się przez dial-up czyt.same sterowniki od modemu?
wcześniej przez aplikacje teraz przez dial-up
Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.
Jak miałem aplikacje też tak się robiło dlatego ją usunąłem
na moje oko to coś w tepsie walą. Zadzwoń i ochrzań kogoś, tam zawsze im się należy :}
Pożycz od kogoś router i sprawdź na nim.
Routera do neostrady nie mam od kogo pożyczyć bo wszyscy przeważnie maja radiówkę :lol:Jutro zadzwonię bo to już nie jest śmieszne!
Na płytce od TP masz programik Dr. Speedtouch, który poda parametry linii. Napisz je tutaj.
Niemam tego programiku na płycie
Próbowałeś w google wpisać nazwę tego programu?
Inna sprawa:
- czy napiszesz, jaka płyta główna, jakie urządzenia wpięte do USB, od kiedy się problem zaczął pojawiać?
Problem nie wiem od kiedy dokładnie zaczął się pojawiać Płyta główna to GA-M56S-S3 http://www.gigabyte.pl/products/mb/spec … s3_1x.html ,pod USB wpięta jest myszka
Ja także miałem taki problem tylko mi tak co godzinkę się rozłączało ale mam inny modem zainstaluj ten program być może pomoże
http://www.programypc.pl/autoconnect;0; … m,986.html
jak dotąd ani razu net mi się nie rozłączył dzięki autoconnect
Spróbuj z ciekawości przepiąć myszkę w inne gniazdo USB (albo sprawdź we Managerze urządzeń, czy z modemem nie są na tym samym hubie USB). Nic innego nie dorzuciłeś do komputera?
-
drukarki,
-
kamery,
-
dysku na USB?