Przeskanuj swój komputer i urządzenia podpięte pod sieć (nie telefony) programami: Malwarebytes Anti-Malware, Ccleaner,AVG (pełny skan) free, Otl i po skanie kliknij sprzątanie. Zresetuj ruter do ustawień fabrycznych. Zrób formata na kompie może to pomoże, sterowniki zainstaluj za pomocą driver booster 3.0. Dodaj mnie na skype ten123459 moze ci pomoge.
Niestety, ale nie jest takie same. Sam męczyłem się z Orange przez kilka lat. Nie dość, że zrywało połączenie po kilka razy dziennie, albo Livebox się zawieszał i potrzebny był restart to prędkości nigdy nie osiągnąłem takiej jak w umowie, a miałem 10Mb nie do 10, ale 10. I najwięcej co udało się osiągnąć to 5Mb.
Co lepsze, przy podpisaniu umowy na 10Mb niby wszystko było ok, ale prędkośc była taka jak ze starej umowy, przez jakieś 1,5 roku, bo nie umieli zdiagnozować co jest grane, a okazało się, że w szafie nie przełączyli na jakieś inne wejście czy coś (już nie pamietam dokładnie).
Liveboxa mimo problemów z nim też nie wymienili przez cały okres umowy a miałem Livebox 1.0, gdzie był dostępny już 2.0, kumplowi w Opolu wymienili bez problemów, mimo, że był sprawny, a tutaj powiedzieli, że się nie należy mimo tego, ze zawieszał się kilka razy w ciągu dnia.
Może dlatego u mnie jest lepiej bo mam tego najnowszego FunBoxa. Dali mi jak przedłużałem umowę ze trzy miesiące temu. Na razie nie narzekam bo teraz jest VDSL.