Neostrada i gg

siema!mam problemik otóż mam neostradę i po zainstalowaniu gg zauważyłem że gg ma jakąś dziwną wtyczkę połacz wydaje mi sie że gdy instalowałem gg zauważyło że mam modem neo(czy ta wtyczka mogla mi cos namieszac w systemie dodam że usunąłem gg i razem z katalogiem na program files.)jak mam teraz zainstalowac te gg zeby nie instalowalo tej wtyczki?

dzieki za odpowiedz.

POZDRAWIAM

matek91

Instalujesz gg i w ustawieniach -> wtyczka gadu-gadu ustawiasz nie wyświetlaj okienka łączenia… i już Ci sie to nie będzie pojawiało. Ta wtyczka nic nie powinna namieszać.

Nie panikuj człowieku…

Ta wtyczka jest po prostu po to, ze gdy korzystaz z modemu ( NIE NEOSTRADY ) możesz łączyć sie przez ich numer dostępowy.

Tą “wtyczke” wyłączysz w ustawieniach GG…

Ciekawi mnie co byś zrobił gdy byś np. w GG zauważył reklame Pizzy Hut gdzie na początku jest napis, zadzwon albo sam zadzwonie…

ja nie panikuje ja jestem po prostu w tym zielony!he he :lol: a na neostradzie są jakieś limity?moge siedzieć na necie, wchodzic gdzie chcę, sciagac ile chce/czy jakies wirusy moga spowodowac ze zaplace wiecej za neostrade?

Już neostrada zniosła limity pobierania danych… Tzn. mozesz sciągnąc kilkanascie pełnometrazowych filmów ero… sie znaczy przyrodniczych i predkosc nadal bedzie taka jaka ma byc.

Nie to nie jest zwykłe połączenie modemowe, jest to stały dostep do internetu i dialery nie działają… Nic sie nie boj. Zainstaluj AV i Firewalla i jestes bezpieczny jak dziewica

czy jest jakies zagrozenie ze jak sie lacze z neostrada za pomoca windowsa a nie ich programu moge wiecej zaplacic ???a czy wtedy grożą mi jakieś wirusy??

Mozesz łączyc się nawet przez swóją łape ( o ile masz wtyczke ), a I NIE ZAPŁACISZ WIECEJ. To jest stały dostęp do internetu, mozesz mieć włączony PC cała wiecznosc a i tak zapłacisz tyle ile kosztuje twoja neo.

Wirusy groża ci zawsze, o ile masz windowsa i zadnego Antyvirusa…