Czy Wam również zdarza się, by usługa o nazwie Neostrada nie działała jak powinna? Czasami w godzinach 16-20 zdarza się, że łącze, które powinno mieć przepustowość 6Mb/s działało następująco:
Próbował ktoś z Was coś z tym robić? Dzwonić na infolinię albo coś innego?
Za doża prędkość dla twojego kabla bądź masz jakieś uszkodzenie.
Az takich odchyłów nie powinno być + - 20 30% to jeszcze ujdzie a tu masz albo za dożą prędkość albo awarie kabla gniazdka itp Zadzwon na błękitną linie i zgłoś problem
ps Pokaz dane z rutera modemu ,SNR Tłumienie" itp to ci powiem co się dzieje mniej więcej
U mnie jest wszystko w jak najlepszym porządku Tłumienie i inne parametry również. Do teraz Neostrada chodziła ekstra, z małymi wyjątkami. Jakieś konserwacje? Jutro mam zamiar do nich zadzwonić.
przeciążenia które pewnie nie miną tak szybko. staraj się o obniżenie kosztów abonamentu powiedz że masz w nocy tylko w miarę dobre osiągi i to nie zawsze i do tego ping powyżej 100ms sprawdzą co i jak i możesz nawet 50% albo więcej mniej płacić do czasu aż nie zrobią czegoś