Neostrada livebox "do 10 mb" - skaczący ping

Od kilku dni mam neostradę “do 10 mb” i skaczący ping uniemożliwia mi jakąkolwiek rozgrywkę sieciową… Wygooglowałem swój problem i naczytałem się chyba z 20 tematów o podobnej tematyce i w ŻADNYM z nich nie ma rozwiązania…

Komp bez wirusów, przeskanowany oraz świeżo po formacie, także na 100% to nie moja wina.

Próbowałem różnych metod, które sobie wygooglowałem: jakieś programy, zmiana przepustowości w systemie itp, ale nic nie pomaga.

Z tego co czytałem to jest to problem zjebanej neostrady, która ma jakby dwa “tryby” (sory nie znam się na tym): FAST oraz INTERLEAVE. Interleave jest stosowane ponoć do połączeń powyżej 4mb co skutkuje tragicznym pingiem.

Wcześniej miałem neo 6mb (ledwo co - moje stare kable nie pozwalały na szybszy internet) = ping był kiepski bo 60ms, ALE stabilny i można było pograć przez sieć. Niestety, po przejściu na windows 7 do mojego starego modemu nie było sterowników więc musiałem przejść na ten cholerny livebox…

Teraz ping w grach to jakieś 90ms oraz co kilka-kilkanaście sekund jest spike do 250+ = nie da się w nic pograć.

Jak już mówiłem: czytałem MASĘ tematów na różnych forach i nigdzie nie ma rozwiązania.

Robiłem wszystko co było w tych tematach podane sprawdzałem ping w cmd, sprawdzałem ustawienia liveboxa, grzebałem w systemie, bawiłem się zaporami, programami itp, ale niestety nic nie pomaga…

Ktoś ma/miał taki problem? Jest jakieś rozwiązanie?

Tutaj próbka tego co oferuje przecudowny livebox:

http://imageshack.us/photo/my-images/838/3ukr.png/

Dzwoniłem na infolinię…

Gość wydawał się jakiś niekumaty. Pytał się czy ogólnie działa mi internet, kazał wejść w ustawienia liveboxa, wyłączyć go i włączyć (w międzyczasie on coś tam niby sprawdził). Rezultat =ŻADEN.