Neostrada + livebox = problem :(

Witam…

Ehh czekałem 20 minut aż się włączy stronka żeby napisać tutaj ;/ mam problem z neostradą…

Mam neostradę 1mb + livebox ;/ wszystko było z netem OK aż do dziś ściagałem sobie stery do k.graficznej i od razu przestal net działać… robiłem juz wszystko ale nic… jakos sie w koncu udało że się połączyłem i wchodze na GOOGLE… zauważyłem że coś net muli, później sprawdzam łącze a tu 5kb/s ;/i tak już od 5h i nic… cały czas i nic się nie zmienia… co moze być?? coś w neostradzie robią czy co to moze byc ? ;/

Pomozcie jak wiecie co robić…

aha liveboxa mam dlatego że chciałem miec neta na dwóch kompach a że jestem zielony jak to zrobić był to najprostszy sposób więc jedynym rozwiazaniem dla mnie był livebox… i teraz tak… mam umowe na kolejne 2 lata i teraz co moge zrobic zeby nie mieć liveboxa bo już mnie wkurzaa… tylko coś innego chce dzieki czemu bede miał neta na dwóch kompach… moge tak po prostu oddac im liveboxa i kupić jakiś router ( tylko jaki ) czy co??? nie wiem już… piszcie co mam zrobić żeby mieć neta na dwoch kompach ale bez pomocy liveboxa i czy go oddac czy coś ;/

Pozdro i czekam na szybkie odp.

Witam Liveboxa można oddać polecam router linksys model WAG200G można podłączyć dwa lub 4kompy i zależy ile kasy masz on kosztuje 200zł

jak masz połączony komp z liveboxem?? Jeśli rj45 to sprawdź sterowniki do karty sieciowej.

Zresetuj tez liveboxa. Sprawdź czy masz włączony filtr mac adres w konfiguracji liveboxa. Wpisz w oknie przeglądarki 192.168.1.1 , proponuję, też zmienić hasło dostępu.

Może ktoś działa na Twoim łączu.

spróbuj może przywracanie systemu.

A zamiast liveboxa możesz kupić jakiś router pod neostradę, jeśli masz problem z wyborem możesz napisać na mój adres pysiotonie@o2.pl , jednak teraz wyjeżdżam na wakacje, więc mogę pomóc około wtorku.

pozdrawiam