Neostrada nowa umowa


(Lukas1353) #1

Witam,

Tydzień temu zadzwonili do mnie a właściwie do mamy bo na nią jest umowa i zaproponowali nowa ofertę, pech chciał ze to neostrada + tv + livebox (jakby mi 1 problemu było mało) . Jakieś 2 dni temu przyjechał kurier, umowa, paczuszka, wszystko jak zwykle. Wtedy sie zorientowałem ze matka dala się wrobić jeszcze w ta nieszczesnę telewizje no ale cóż stwierdziłem ze dekoder pójdzie w kąt grunt żeby prędkość z 2mb na 6mb podnieśli. I tutaj jest problem, Livebox pomijam bo działać działa (a to najważniejsze), w jego statystykach widnieje taka oto tabelka:

Szybkość wysyłania 636 Kb/s (Intlv[LP0])

Szybkość pobierania 7444 Kb/s (Intlv[LP0])

Tłumienie Bliski koniec: 17.0 (dB)

Odległy koniec: 9.8 (dB)

Sygnał/Szum Bliski koniec: 23 (dB)

Odległy koniec: 20 (dB)

Nie bardzo ogarniam ten temat także jakbyście mogli to powiedzcie czy cos jest nie tak. Jak widać powyżej szybkość pobierania widnieje 6mb a ja dalej pobieram z prędkością 2mb. Dzwoniłem pod jakże dobrze wszystkim znany nr 801 505 505 i tak : Za pierwszym razem dowiedziałem się ze muszę aktywować tą nieszczęsną telewizję żeby mi podnieżli prędkość, za 2 razem że dojdzie do tego automatycznie do 10 dni po zawarciu umowy bez względu na tv, 3 raz ze mam wszystko przeinstalować czyli standard :smiley: Cóż mogę zrobić? Na ich aktywacje nie mam wpływu to chociaż spróbuję podpiąć dekoder. Wypakowałem wszystko podpiąłem do liveboxa, do tv włączam, aktualizuje ale chwila - Co z antena satelitarna?! :smiley: Owej anteny nie mam a przynajmniej nie w bliskim sąsiedztwie. I tutaj rodzą się pytania:

1 Jak to jest z tym transferem? Zwiększą automatycznie czy jednak muszę tą TV aktywować?

2 Jeśli muszę to czy jest możliwość aktywacji bez anteny satelitarnej? Po prostu sama aktywacja bez szukania kanałów itp itd.

Jeśli ktoś miał podobną sytuacje to proszę o pomoc:D


(niezDarek) #2

ad.1

bez aktywacji TV powinna bez problemu zwiększyć się prędkość internetu, musisz tylko właśnie poczekać kilka dni,

ad.2

bez anteny aktywuje się dekoder


(Lukas1353) #3

Probowalem bez anteny ale zeby ukonczyc aktualizacje oprogramowania w dekoderze trzeba przejsc przez wyszukiwanie kanalow a bez anteny tego nie zrobie.


(Agatonster) #4

lukas1353 ,

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku Edytuj.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Lukas1353) #5

Poprawiłem co mogłem:).


(Karolekc5) #6

Z tego ci widać to chyba 20Mbps by poszło,

TV nie ma, przynajmniej nie miała nic do Neostrady, , co do TV to skoro nie masz anteny to lepiej było wziąć IPTV :slight_smile:


(pakierhakierxd) #7

Ja z tego co widzę to pisze że masz 6 mb/s

ja podobne prędkości wysyłania i pobierania mam właśnie na 6 mb/s w netii :stuck_out_tongue:


(Lukas1353) #8

Przypisane mam 6mb ale prędkość dalej jest 2mb, co do TV to ja byłem przekonany, że to chodzi tylko i Internet z tego co mi matka mówiła a tu psikus jak paczke kurier przywiózł:smiley:


(pakierhakierxd) #9

A ile czasu mineło,jakby nie mineło 10 dni to ja bym zwrócił i podpisał nową umowę na takich warunkach jak ja chcę czyli bez tego tv ...


(eminat) #10

"Probowalem bez anteny ale zeby ukonczyc aktualizacje oprogramowania w dekoderze trzeba przejsc przez wyszukiwanie kanalow a bez anteny tego nie zrobie.

lukas1353"

hej, co ty za bajki opowiadasz ? :o

POCZYTAJ INSTRUKCJĘ !!

spoko - nie od razu Kraków zbudowano ...

nie musisz mieć anteny satelitarnej do TV, sygnał idzie po kablu jak internet

poczytaj

:arrow: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obs ... _mod_live/

dalej to już w/g instrukcji, wpisujesz na ekranie TV kod i pin jaki dostałeś w umowie

ale to wtedy jak dostaniesz od nich sygnał, że wszystko jest ok,

kanałów nie ustawiasz bo już są ustawione w dekoderze

PS: aktywacja będzie automatyczna oczywiście za kilka dni.


(Lukas1353) #11

Mowie to co widziałem na ekranie telewizora, poza tym jak zadzwoniłem do Tp to konsultant kazał mi w tym panelu od liveboxa wyłączyć TV, żeby to w ogóle działało , tak dokładnie tak mi powiedział, usługa była włączona, wszystko podpięte zgodnie z instrukcją a na ekranie był komunikat, że modem nie jest podłączony i konsultant powiedział, żebym to wyłączył całkiem w panelu i o dziwo zadziałało... Magia świąt w TP :slight_smile: .