Od kilku dni mam problem z Neostradą. Otóż, codziennie punktualnie o godzinie 0:15 połączenie internetowe zostaje zerwane. Ruter komunikuje się bez problemu z komputerem, ale Neostrada nie odpowiada. Od informatyka dowiedziałem się, że firma ta specjalnie przeprowadza takie praktyki, aby odłączyć “ściągaczy”. Ja jednak nie jestem “ściągaczem” i często potrzebuję internetu o tej godzinie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w konfiguracji rutera, aby ten sam od razu po zerwaniu połączenie z Neozdradą ponawiał sygnał (informatyk powiedział, że jest to możliwe z poziomu opcji). Niestety, nie pamiętam adresu, który trzeba wklepać w przeglądarkę aby go skonfigurować, a w google ciężko jest znaleźć info co do tego modelu. Mój ruter to : Ralink nMAX Wireless 802 11n ADSL 2/2 + Modem Router
OK, ale czy możliwe jest w ogóle ustawienie takiej opcji na moim ruterze żeby się szybko podłączał po odłączeniu, bo słyszałem, że niektóre modele tak nie mogą?