Neostrada - problem z rozłączaniem, konfiguracja rutera

Witam.

Od kilku dni mam problem z Neostradą. Otóż, codziennie punktualnie o godzinie 0:15 połączenie internetowe zostaje zerwane. Ruter komunikuje się bez problemu z komputerem, ale Neostrada nie odpowiada. Od informatyka dowiedziałem się, że firma ta specjalnie przeprowadza takie praktyki, aby odłączyć “ściągaczy”. Ja jednak nie jestem “ściągaczem” i często potrzebuję internetu o tej godzinie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w konfiguracji rutera, aby ten sam od razu po zerwaniu połączenie z Neozdradą ponawiał sygnał (informatyk powiedział, że jest to możliwe z poziomu opcji). Niestety, nie pamiętam adresu, który trzeba wklepać w przeglądarkę aby go skonfigurować, a w google ciężko jest znaleźć info co do tego modelu. Mój ruter to : Ralink nMAX Wireless 802 11n ADSL 2/2 + Modem Router

Proszę o pomoc!

Adres powinien być w instrukcji. jeśli go zmieniłeś i zapomniałeś [-X potrzebny będzie reset.

OK, ale czy możliwe jest w ogóle ustawienie takiej opcji na moim ruterze żeby się szybko podłączał po odłączeniu, bo słyszałem, że niektóre modele tak nie mogą?

Masz od niego instrukcje?

Już mi się udało dostać do konfiguracji, tyle że jest tu tak dużo opcji po angielsku, że aż głowa boli

Etopiryna pomaga.

Google nie znają routera “Ralink nMAX Wireless 802 11n ADSL 2/2 + Modem Router”, przepisz resztę literek i cyferek z obudowy urządzenia.

AR-7265WnA Ralink nMAX Wireless 802 11n ADSL 2/2 + Modem Router

http://www.edimax.pl/pl/produce_detail. … 1&pl2_id=3

Problem rozwiązany. Trzeba było zainstalować nowy firmware do rutera, a następnie go odpowiednio skonfigurować pod neostradę.