Neostrada/router cerberus ADSL

Witam.

Mam neostrade 512, do ktorej lacze sie za pomoca routera Pentagram. Do niego dodatkowo podloczony jest inny komputer, oraz router bezprzewodowy :oops: . Niestety, polaczenie to sprawia mi wiele problemow.

Po 1. Nawet jesli internet dziala, to podczas korzystania z przegladarek czesto wyswietla mi sie TAKI komunikat. Po kilkukrotnym odswiezeniu daje sie wejsc na dana strone, ale niesamowicie obniza to komfort uzytkowania :/. Co moze byc tego przyczyna?

Po. 2. Ten problem jest duzo gorszy i bardziej denerwujacy. Stosunkowo czesto zdaza sie, ze internet po prostu sie rozlacza! Czasem wystarczy jedna proba, zeby internet wlaczyl sie ponownie, czesciej kilka, a kilka razy zdazylo mi sie, ze musialem bawic sie od nowa w konfiguracje, bo net juz nie dal sie podlaczyc ponownie! Co moge z tym zrobic?

Z gory dzieki za pomoc.

Ps. Jestem absolutnym laikiem, wiec prosze o lopatologiczne wyjasnienia :).

Niestety, nie pomogę ci - jesli ktoś w ogóle może. Ja mam także Neo 512 i Liveboxa (komputer stacjonarny i notebook). Dzieje się u mnie podobnie jak u ciebie, zwłaszcza przy używaniu programów p2p. Próbowałem już różnych rzeczy i mamchyba tylko jeden sposób: otworzyć szeroko okno i wypieprzyć za nie to cholerstwo!

Pozdrawiam

sad_mad Od jak dawna masz neo? Czy działo się tak zawsze? Najpierw sprawdź neta na modemie który dostałeś z neostradą, jeżeli wszystko będzie w porządku wtedy podepnij router tylko do jednego kompa, skonfiguruj i sprawdź, jeżeli wszystko będzie dobrze podłączaj kolejno następne urządzenia i sprawdzaj czy wszystko jest w porządku, aż w końcu znajdziesz przyczynę, możliwe że to wina tego że podłączyłeś jeden router do drugiego (przynajmniej tak zrozumiałem z Twojego opisu)

@up

Neo mam od kilku lat, konfiguracje z routerem podlaczonym do routeru od jakiegos czasu… Zawsze byly z tym drobne problemy, ale nie az takie. Nie powinno sie podlaczac routeru do routeru? W takim razie sprobuje podlaczyc stary modem od neo.