Neostrada rozłącza się - błąd 721

Witam,posiadam neostradę o prędkości 2mbps(aktualnie 2,4mbps,ale o tym w późniejszej części mojej wypowiedzi).Modem ZXDSL 852,czyli standardowy.

Od jakiegoś czasu(hmm,z 2 tygodnie) pojawiły mi się straszne opóźnienia w działaniu internetu.przeskanowałem komputer(sądziłem że może jakiś wirus),pozamykałem porty WWDC ,ale to nic nie poprawiło. Przeinstalowałem system, niestety nic się nie poprawiło,a nawet się znacznie pogorszyło-internet rozłacza mi się w naprawdę różnych sytuacjach(najczęściej kiedy gram w Tibie-ps. proszę powstrzymać się od komentarzy-wiem że gra nie jest idealna w zaden sposób, ale na swój sposób jest ciekawa i ma sporo do zaoferowania ;p , innym razem kiedy pobieralem bodajze directx ze strony microsoftu takze sie rozlaczala). Przeinstalowywalem pare razy sterowniki od modemu,sprawdzałem wszelakie kable w domu(zapomnialem napisać,pojawia się jeszcze błąd 721 czasami przy połączaeniu),to nic nie dało.Dodam ze chciałem aby neostrada nie łączyła się przez aplikację tepsy,ale nie mogę poprawnie skonfigurować nowego połączenia(nie wiem czemu,patrzyłem pare razy jak to zrobić,za każdym razem pojawiał się przy próbie łączenia jakiś błąd). Nie jestem informatykiem ale starałem się rozwiązać problem na własną rekę:

1)Tibia coś zmajstrowała-jednak nie,reinstalowałem klienta pare razy i to na pewno nie jest tego wina(sprawdzałem także bez zainstalowanej Tibii)

  1. WWDC cos zrobił-sprawdziłem,miałem wszystkie porty zamknięte,potem otworzylem je dla sprawdzenia-nic się nie zmieniło

3)Mam taką niezbyt mądrą hipotezę: gdzieś wyczytałem,że takie problemy z netem mogą wynikać z faktu,że szybkość jest za duża jak na dane łącze(u mnie np max mozna było 2,0 mbps założyć).Nie mam pojęcia czy to jest prawda czy nie.wgl ciekawi mnie z jakiej okazji neostrada zwiększyła mi prędkość-nie jestem jej nowym użytkownikiem ani nie przedłużałem ostatnio umowy.

Co by tu jeszcze dodać?Komputer skanowany Nortonem (oryginalnym) oraz Eset online scannerem.W razie potrzeby mogę dać logi z jakichśtam wymaganych programów.

ps.wiem żeby w razie czego zadzwonić do tepsy,czy tam raczej orange,ale nie jestem pewien czy wina lezy po ich stronie,a chcialbym się najpierw spytać.

ps2. zastanawiam się także czy wina jakimś cudem może leżeć po stronie modemu,chcę pożyczyć od kumpla taki sam modem(tzn też od neostrady,też z tej firmy,ale starszy-do niego były inne sterowniki) i stestować,ale nie wiem czy mi sie uda.

ps3 przepraszam jeśli napisałem coś głupiego,śmiesznego itp,nie jestem znawcą w tym temacie

Pozdrawiam :slight_smile:


Tak wygląda konkretnie zatytułowany wątek.

roobal

@Metiniarzjakala, spróbuj mimo wszystko stworzyć nowe połączenia dial-up.

Wejdź do panelu sterownia gdzie następnie kliknij w połączenia sieciowe. Z lewej strony znajdziesz utwórz nowe połączenie. Pojawi się kreator nowego połączenia, klikasz dalej, na kolejnej stronie wybierasz połącz z Internetem i dalej, tutaj z kolei drugą opcję – konfiguruj moje połączenie ręcznie, na kolejnej połącz używając modemu telefonicznego. Następnie powinno zapytać Cię o nr. Telefonu gdzie wpisujesz 0,35. Kolejna strona, gdzie wpisujesz nazwę użytkownika i hasło (mam nadzieje, że masz zapisane). Zakańczasz i pojawia się okno łączenia, gdzie klikasz na wybierz nr. Przetestuj trochę w ten sposób, w razie kolejnych problemów opisz sytuację, głównie chodzi mi o komunikat, który się pojawia w trakcie rozłączenia.

Pozdrawiam

Agnieszka Orange Ekspert