Neostrada + Suse Linux 10.2 + speedtouch 330

(Kamil4lo) #1

Witam!

Wiem że tematów o neo w linuxie była masa, czytałem wiele z nich na różnych forach, ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Otóż próbowałem wieloma sposobami zainstalować neostrade na linuxie suse 10.1 oraz 10.2 - bezskutecznie na obu występuje ten sam problem. Korzystałem też z kilku zestawów firmware i sterowników. Oto log z programu KInternet:

Chodzi mi głównie o zdanie pogrubione. Bez względu na sterowniki, firmware itd to zdanie zawsze się powtarza podczas próby połączenia.

Jeśli to jakiś banalny problem to proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem początkującym użytkownikiem linux'a.

Dane:

modem: Thomson speedtouch 330

system: openSuse (wcześniej-->) 10.1 (teraz-->) 10.2

Jeśli potrzeba więcej danych to proszę pisać co mam uzupełnić i gdzie to można znaleźć. Z góry dzięki!

(Antyspam424) #2

Z wolna tłumacząc brzmi mniej więcej tak: "błąd przy utworzeniu gniazda (próbie połączenia z gniazdem): Adres tej rodziny nie jest wspierany przez protokół

Status: rozłączony"

Zobacz tutaj i tutaj. Poczytaj komentarze pod artykułami.

(Kamil4lo) #3

docamon: rozumiem to zdanie nie wiem tylko czemu pojawia się ten błąd.

Próbowałem użyć skryptu znajdującego się na pierwszej z wymienionych przez Ciebie stron i sposobu instalacji opisany pod drugim z tych adresów- bez skutku - podczas próby połączenia (także podczas uruchamiania systemu) pokazuje się dokładnie ten sam błąd. Czytając komentarze znalazłem jedynie informacje o sterowniku ueagle - zainstalowałem go do odpowiedniego folderu - bez efektu.

Jest jeszcze jedna jak sądzę istotna sprawa: mam suse 64bit - gdzieś czytałem, że w 64-bitowej wersji mogą być problemy z instalacją neo.

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to byłbym wdzięczny bo od tygodnia nad tym siedzę i nic.

(Antyspam424) #4