Neostrada TP - limit, dziwne


(Janwilk) #1

Czy ktoś rozumie sposób naliczania limitu na Neo?

Otóż na kilka dni przed pierwszym net mi strasznie zaczął mulić. Sądziłem, że to przekroczony transfer (7GB), żeby to sprawdzić wszedłem na http://www.neostrada.pl, tam jest napisane "Witaj XXX, Ilość pobranych danych do dn. 24.08.2005: 6,49 GB".

I tak do dzisiaj, żadnej aktualizacji ilości pobranych danych. Wczoraj zaczął normalnie net chodzić, zaczął się nowy okres rozliczeniowy... Więc wchodzę na http://www.neostrada.pl, a tam... "Ilość pobranych danych do dn. 02.09.2005: 6,60 GB"

??? A może oni jakoś to inaczej naliczją? ???


(system) #2

Mój kolega też ma jakieś błędy w statystyce. TP musiała coś namieszać. Pewnie lada dzień wszystko wróci do normy.


(Jareczek777) #3

Oj obawiam się , że jeżeli chodzi o naszego narodowego operatora telekomunikacyjnego to jeszcze długo nie wróci do normy … :lol:

Niestety po za liczeniem to już nic nie wychodzi im tak dobrze … :smiley:

Jeżeli chcesz sprawdzić w miare aktualne dane na temat stanu Twojego konta to na : http://www.panel.neostrada.pl/ wpisujac PIN i ID


(BARTEK1985) #4

u mnie jest tak a powinno iść od zera bo jest nowy miesiąć

schowek019gg.th.jpg


(sdar) #5

A ja, chyba z powodu jakiegoś błędu TP mam neostradę bez limitu :stuck_out_tongue:

Jak z tego wynika potrafią namieszać w każdą stronę ale w moim przypadku nie będę domagał się “naprawy” :wink:

Sdar


(Duch) #6

nowy limit (czyli od 0) pojawia się zwykle z poślizgiem na stronce TP :slight_smile:

tak w ogóle Brakhull to ja też miałem ostatnio trochę wolniejsze Neo :twisted:

ale teraz jest już wszystko w porządku…


(Molesinski) #7

jak wiecie u tpsa wszystko jest z pslizgiem tylko placic trzeba w terminie


(Stefe) #8

od paru osob slyszalem, ze ten licznik nie dziala zbyt dobrze (na szczescie nie musze go uzywac).

tutaj masz programy, dzieki ktorym dokladnie zmierzysz ilosc pobieranych danych.

NetMeter

http://readerror.gmxhome.de/

Autoconnect

http://www.autoconnect.prv.pl/


(Krzysiek21) #9

licznik ma często przestoje,czasami wógle sie psuje ale rzadko,natomiast GB są naliczane na bieżąco i to co macie w panelu ni jak ma sie do rzeczywistosci.

Także nie sugerujcie sie oicznikiem,a sprawdzic GB zawsze mozecie pod 0800102102

Tam jest na bieżąco liczone,wiec jesli w panelu macie bład to na infoini powiedzą wam prawidłowo.


(Qbek50) #10

wejdz na http://www.panel.neostrada.pl. Podaj tam ID i PIN i kliknij na zakładkę transfery po lewej 8)


(Nieznany) #11

Ja mam taki sam problem w tym miesiącu, pytanie: czy jeśli rozpocznę połączenie w ostatnim dniu miesiąca a zakończę to połączenie już pierwszego następnego miecha to dane ściągnięte doliczą się do poprzedniego miesiąca?


(aero) #12

nie, od północy nowego dnia naliczają ci za nowy dzień, ponieważ neo co 24 godziny restartuje połączenia,

ja tez mam wolniejszy ten, mam neo 256, i na stronce neostrady wykozystane 7 giga, jakim cudem jak mamy 2 :smiley:


(Krzysiek21) #13

Takim cudem iż na stronie głównej licznik nie zaktualizował sie,tak jest prawie non stop.

W miare na bieżąco pokazuje w panelu po zalogowaniu.

Zreszta czesto maja tak że albo zle pokazuje albo wógle licznik "stoi " i nie nalicza limitu.

Tak było miedzy innymi w zesżłym miesiącu.


(aero) #14

mam neostrade raptem miesiąc a juz widze że więcej nie przedłuzymy umowy na neo, takiego XXXXX nie widziałem jeszcze :roll:


As.


(Nieznany) #15

wiem o tym że co 24H jest rozłączenie ale czy dane ściągnięte podczas połączenia w starym miesiącu które zachodzi na nowy są przyznawane do tego starego?, na regulaminie neo pisze że ilość danych jest zapamiętywana po rozłączeniu więc chyba tak powinno byc jak piszę.