Otóż na kilka dni przed pierwszym net mi strasznie zaczął mulić. Sądziłem, że to przekroczony transfer (7GB), żeby to sprawdzić wszedłem na http://www.neostrada.pl, tam jest napisane “Witaj XXX, Ilość pobranych danych do dn. 24.08.2005: 6,49 GB”.
I tak do dzisiaj, żadnej aktualizacji ilości pobranych danych. Wczoraj zaczął normalnie net chodzić, zaczął się nowy okres rozliczeniowy… Więc wchodzę na http://www.neostrada.pl, a tam… “Ilość pobranych danych do dn. 02.09.2005: 6,60 GB”
licznik ma często przestoje,czasami wógle sie psuje ale rzadko,natomiast GB są naliczane na bieżąco i to co macie w panelu ni jak ma sie do rzeczywistosci.
Także nie sugerujcie sie oicznikiem,a sprawdzic GB zawsze mozecie pod 0800102102
Tam jest na bieżąco liczone,wiec jesli w panelu macie bład to na infoini powiedzą wam prawidłowo.
Ja mam taki sam problem w tym miesiącu, pytanie: czy jeśli rozpocznę połączenie w ostatnim dniu miesiąca a zakończę to połączenie już pierwszego następnego miecha to dane ściągnięte doliczą się do poprzedniego miesiąca?
wiem o tym że co 24H jest rozłączenie ale czy dane ściągnięte podczas połączenia w starym miesiącu które zachodzi na nowy są przyznawane do tego starego?, na regulaminie neo pisze że ilość danych jest zapamiętywana po rozłączeniu więc chyba tak powinno byc jak piszę.