morsyl
(Morsyl)
16 Luty 2009 08:39
#1
Witam.
Przy uruchamianiu aplikacji Neostrada Tp. pojawia się taki komunikat:
“Wystąpił problem z aplikacją CnxMon.exe i zostanie ona zamknięta”
Komunikat ten pojawia się za każdym razem kiedy otwieram Neostradę i chcę odebrać wiadomości e-mail korzystając z aplikacji neostrady.
Co mogę z tym zrobić?
Pozdrawiam
Sylwia
tomu250
(Tomu250)
16 Luty 2009 08:48
#2
Albo przeinstalować neostradę, albo korzystać z innego klienta poczty :D.
prościej uruchamiaj ręcznie klienta pocztowego
start>outlook express i odbieraj poczte
może to aplikacja Neostrady powoduje błąd
towerone
(towerone)
16 Luty 2009 09:14
#5
Uruchamiaj ręcznie klienta poczty, to raz. Dwa daj sobie całkowicie spokój z aplikacją od TP. Zainteresuj się czymś takim http://shider.net/AutoConnect/
lub ręcznie skonfiguruj połączenie, a potem ewentualnie doinstaluj program do automatycznego łączenia
model12
(model12)
16 Luty 2009 09:42
#7
Witam.Proszę poczytaj i zastosuj.Masz dokładnie opisane co i jak.
viewtopic.php?f=7&t=91864&p=654270&hilit=neostrada+tp#p654270