[Neostrada] Tracenie połączenia kilka razy dziennie

Mam problem z Neostradą. Otóż kilka razy dziennie tracę połączenie z Internetem na około kilkanaście sekund czasem kilka sekund. W czasie kiedy nie mogę się połączyć dioda LINK miga, błąd 680. Posiadam Windows XP Proffesional, identyczny był na Windows Vista Business. Mam wyłączone oszczędzanie energii koncentratorów USB w menedżerze urządzeń.

Kiedyś dzwoniłem na infolinię pomocy technicznej Neostrady TP jak miałem modem Thomson Speed Touch 330 i powiedziano mi o paru rzeczach, które mogą powodować rozłączanie, ustawiłem parę opcji, ale nic nie pomogło, toteż przyszli technicy i nic nie stwierdzili… Potem zadzwonili, żebym wymienił modem, zmieniłem na ZTE ZXDSL 852, lecz błąd się powtarza, może dlatego, że zresetowały mi się ustawienia i w związku z tym mam parę pytań:

  1. Czy pole negocjuj łącza wielokrotne dla połączeń pojedynczych ma być odznaczone czy zaznaczone i jaki to ma wpływ na straty połączenia :?:

  2. Czy utworzenie nowego połączenia telefonicznego, skonfigurowanego ręcznie (nie tego zainstalowanego wraz z aplikacją dostępową Neostrada TP) ma sens :?:

  3. Czy są jakieś inne możliwe powody (po stronie komputera, modemu nie linii) dzięki którym tracę połączenie :?:

PS Teoretycznie mogę z tym wytrzymać, ale przy pobieraniu, np. z Rapidshare nie da się niczego odwrócić, a kiedy pobieram inne rzeczy zwykle nie siedzę przy komputerze i nie wiem, że utraciłem połączenie.

Proszę o pomoc. :smiley:

start najeć na mój komputer prawym przyciskiem myszy otworzy się menu wes właściwości sprzęt menadżer urządzeń i kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej rozwiń głowny koncentrator USB kliknij zarządzanie energią weś zaznacz zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia i tak samo w następnych tak mówił Pan z tp ale ten modem ZTE schowałem i kupiłem ruter. 330 był dobry modem a ten ZTE to nie wypał

odp1: nie wiem

odp2: połączenie telefoniczne ma sens jeśli odinstalujesz strefę i sterowniki, przeczyścisz rejestr i zainstalujesz tylko sam sterownik do modemu

odp3: najważniejszym problemem w Twoim kompie to modem… ZXDSL mają dziwną tendencję do zrywania synchronizacji… mam nadzieję że technicy TP dobrze sprawdzili u Ciebie stan instalacji telefonicznej, bo to też ma wpływ na działanie modemu (objaw - mrugająca dioda Link)

Najlepszym wyjściem jest zakup modemu ADSL we własnym zakresie, jak myślisz, czemu TP daje modemy za 1zł? :stuck_out_tongue:

Przecież to wiem i mówiłem, że mam ustawione.

Miałem Thomson Speed Touch 330 i dlatego go zmieniłem na tego ZXDSL, bo powiedziano mi, że ten jest nowocześniejszy, chociaż wiem, że ani Thomson ani ZTE nie robią dobrych modemów. A który z modemów byś polecił D-Linki są dobre? Te za 80zł?

Ma sens, gdyż czasami to aplikacja dostępowa może powodować problem z połączeniem. Ja mam Sagem F@st 800-840 i nie narzekam, ale chyba już nie ma ich w ofercie TP.

Spróbowałem już to, niestety nie pomogło. :?

Filtry są poprawnie zamontowane? - Tylko na telefony!