Neostrada wysokie pingo + 2 pytania odnośnie usług neo/netia


(Damian4105) #1

Witam, nie chciałem tworzyć 3 różnych tematów, więc wszystko będzie zawarte w jednym.

  1. Od jakiegoś czasu wieczorami mam większe Pingi, co skutkuje lagami w grach mmorpg, kupiłem internet przede wszystkich by mieć komfort w grach w/w. Internet to Neostrada opcja 6mb. Sprawdzałem, u mnie wszystko ok, sprawdzałem także na innym kompie, wysyłałem do nich zgłoszenie poprzez panel na orange.pl, nie dostałem nawet odpowiedzi czy coś z tym zrobili (już miesiąc minął), kilka dni po wysłaniu zgłoszenia pingi spadły z 38 do 32, teraz jednak znów są wieczorami w granicach 38-42 i skaczą czasem do 60-90(co skutkuje przykrymi sytuacjami w grach).

Pytanie, czy można coś z tym zrobić, aby pingi nie skakały i były na niskim poziomie, który pozwoli na bezproblemowe granie?

  1. Za około 3 miesiące kończy mi się umowa z Neostradą, wcisneli mi też telewizje i pytanie, czy jeśli nie chciał bym przedłużać umowy z nimi, to Tv(tj, dekoder,talerz itp) muszę im oddać? czy może jest to już moją własnością ?(umowa zawarta była na 2 lub 3 lata, już nie pamiętam).

2.1. Dzwoniłem dzisiaj do Netii, z pytaniem czy mogę skorzystać z ich usług podczas trwania umowy z tp(neostrada), otrzymałem wiadomość że mogę z nimi podpisać umowę jednak świadczenie usługi będzie po zakończeniu umowy z TPSA, lub, że mogą zerwać umowę w moim imieniu, jednak będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami w postaci kary za zerwanie umowy z TPSA - Ile będę musiał zapłacić w przypadku zerwania umowy gdy do końca świadczenia usług pozostało 3mieś~?. i analogicznie, co z telewizją gdy zrywam umowę ?

  1. Pytanie dla osób, które zmieniały prędkość neostrady podczas trwania umowy, otrzymałem 2 informacje, za pierwszym razem, że mogę zmienić prędkość podczas trwania umowy, a za drugim że nie (dwaj różni konsultanci). Problem w tym, że mi zostało do końca jakieś 3 mieś a dowiedziałem się także, że jeśli chciał bym zmienić prędkość na wyższą teraz, to musiał bym zapłacić za opcję 10mb/20mb tyle, ile kosztowała podczas podpisywania przeze mnie umowy na 6mb, w skrócie jakieś 80zł, gdzie teraz koszt 10mb to jakies 49zł.(dla nowych klientów lub tych, którym kończy się umowa lub pozostało 30dni do końca umowy). Czy to prawda? bo jest to trochę niedorzeczne wg mnie.

(cinkibolek) #2

Pingi masz raczej normalne, ja na neostradzie 10 mbit mam zazwyczaj w okolicach 50, poniżej nie spada nigdy, a przynajmniej nie zaobserwowałem niższych, a zdarzają się też 80 i bardzo sporadycznie nawet więcej. I z tego co wiem to jest normalne.


(Orange Ekspert) #3

@shinakol , jestem Ekspertem Orange i chętnie odpowiem na Twoje pytania. Jednak żeby szczegółowo przeanalizować sytuację, o której piszesz potrzebne nam są Twoje dane (numer Neostrady, numer ewidencyjny ) W tym celu proszę prześlij zgłoszenie przez formularz:http://on.fb.me/ApmNn3 lub bezpośrednio na skrzynkę: facebook.pomoc@orange.com. Sprawdzimy i niezwłocznie odpowiemy.


(Damian4105) #4

Już zgłosiłem, byli dzisiaj panowie, sprawdzali linie, pingi - wg nich wszystko ok, a wieczorami jest przeciążone, no cóż, pozostaje czekać na światłowody. (. bo przecież mając 6mb usługodawca zaznaczył że może chodzić jak 2.5 i będzie wszystko wg umowy.. ). Na szczęście to moja ostatnia umowa z takim providerem.

czekam na odpowiedź na 2 pozostałe pytania.