Neostrada z laptopem Dell

Mam problem ze sprzedawcą który zaoferował mi łączony zakup noestrady i laptopa Dell. Wykręcają się od reklamacji i twierdzą że umowa tego nie przewiduje. Dostałam fakt umowę ale tylko na neostradę. i tu chyba jest pies pogrzebany. Twierdzą że nie ma umowy na Noestrada i Dell. Czy ktoś ma taką umowe?

Dziwne. Oferują sprzęt bez gwarancji? Na pewno nie ma słowa o tym w umowie? To jak Ty kupowałeś tego laptopa? :slight_smile:

Dell nie posiada i nie zapewnia “gwarancji” sklepowej zapewnia jedynie serwis poprzez producenta , musisz wejść na strone della

http://support.euro.dell.com/support/to … pad&~ck=mn i postępować zgodnie z zaleceniami , możesz skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-maila , cała gwarancja na laptopa opiera się o numer identyfikacyjny laptopa , w nim zawarta jest dokładnie data produkcjii , coraz więcej sprzętu nie posiada gwarancjii sklepowych a jedynie producenta , w takim przypadku zakupiony towar należy zarejestrować poprzez strone producenta lub telefonicznie a gwarancja zostanie przesłana pocztą lub e-mailem. problem będą mieli ci co nie znają angielskiego bo rejestracja tak jak w przypadku della odbywa się na stronie angielskojęzycznej. Pozatym w książce dołączonej do laptopa zapewne również istnieje formularz do wypełniena , jest to formularz który uprawnia do uzyskania gwarancjii , należy go wypełnić i przesłać na wskazany adres , po pewnym czasie zostanie przysłana gwarancja.

No właśnie problem w tym że na neostradę z laptopem decydowałam się “na raty”. Najpierw zgłosilam cheć podłączenia się do neostrady a parę dni później dopiero na Della, w związku z czym przygotowali mi umowę na neostradę a do laptopa nie dostalam zupełnie nic. Oczywiście oprócz rachunku. Teraz twierdzą że wypisują tylko jeden rodzaj umowy. Szukam kogoś kto byłby tak uprzejmy i dał

mi argument “w ręce”.

Zgłoś się do Rzecznika Praw Konsunmenta w swoim mieście.

met-gum , przecież Zbych1 , napisał Ci jak wygląda sprawa z gwarancją w przypadku Della. O co Ci jeszcze chodzi?

Szanowny Areh! Najwidoczniej odpowiedż jaką otrzymałam nie jest tą której oczekiwalam. Wydawało mi się że dość jasno opisałam czego dokładnie potrzebują. Nie chcę składać reklamacji na wadę komputera. Reklamować chcę usługę promocyjną czyli zakup neostrady z komputerem Dell. Czytaj-chcę zrezygnować z niej. Do tego potrzebna jest mi właśnie ta umową o której wspominam od samego początku. Myślalam również że jeśli ktoś prosi o pomoc to znaczy że ma jakiś kłopot. Ludzkim jest odruch współczucia, natomiast z Twojej strony odzytalam krytykę. Nawiasem mówiąc (po niniejszych wyjaśnieniach) chyba bezpodstawną krytykę. Pozdrawiam

To znaczy - jaki jest Twój powód rezygnacji

Tak łatwo tego raczej nie odkręcisz.

ja szczerze mowiac nie bardzo rozumiem o co chodzi

kupilas w jakiejs promocji laptop i lacze z neostrady i teraz chcesz sie zglosic z reklamacja tylko o jaka reklamacje chodzi? nie pasuje Ci neostrada czy laptop? i co jest Twoja podstawa do reklamacji?