Neostrada - zerwanie umowy z ich winy


(L.B.G.) #1

Witam mam podpisana obecnie umowe z neostrada na 2 lata (1mb) . Przez tydzień zaczał występować brak synchronizacji aż w końcu raczył zjawić się ten ich monter i powiedział , że nie wie co może być przyczyną ale w końcu internet zaczał działać , natomisat co kilka godzin wystepuja rozłączenia.Zadzwoniłem wczoraj do nich i uslyszałem na początku , że to pewnie wina wirusów dopiero po opowiedzeniu całej historii wysłała zgłoszenie.Dzisiaj dzwoniąć dowiedziałem się , że zresetowali mi porty ( ale dalej mnie rozłącza ) i umówiłem się znowu na wizyte z tych ich "Monterami" ktorzy ostatnio szukali mojej miejscowości w innym powiecie.Jestem pewien , że usłysze iż nie ma możliwości technicznych na świadczenie usługi neostrada w opcji 1 mb z powodu starych kabli.Kumplowi mieszkającemu na przeciwko wszytsko chodzi elegancko.

Teraz pytanie czy mogę zerwać jakoś umowe ale z ich winny , tak aby nie płacić żadnej kary ?


(Mirekwk) #2

nie będzie tak łatwo zerwać umowę bez uiszczania kary... TP zrobi wszystko, byś nie zrywał z nimi umowy... zapamiętaj: wszystko


(Błażej) #3

Grzej szybko do jakiegoś TelePunktu

Są czynne przeważnie do 21:00

Dziś ostatni dzień :wink:


(Mirekwk) #4

a kiedy podpisałeś umowę?


(L.B.G.) #5

a jesli sie okaze ze opcja 1 mb nie może byc świadczona i zaoferują mi przejscie na 512 to nie moge wtedy zrezygnować?


(Błażej) #6

Jutro wyjdzie nowy regulamin.

Radze poczytać.


(L.B.G.) #7

Czytałem nowy regulamin , ale tam nie ma ani słowa o takim przypadku a mi zależy na opcji 1 mb a nie 512


(Kostrzewa83) #8

to lec do telepunktu albo zadzwon na infolinie i zapytaj u zrodla


(L.B.G.) #9

A myślisz , że powiedzą? :evil: (zahaczyłem raz w rozmowie o ten temat to powiedzieli , że nie mają pojęcia :shock: )


(Scyzor5) #10

jeżeli usługodawca nie może dostarczać bezproblemowo usługi adsl zgodnej z umową nie musisz się zgadzać na 512, niemniej jednak jeśli przerwania synchronicznie powtarzają się przez okres powyżej miesiąca i mimo iż monterzy przyjeżdzali i nikt nic nie wskórał to masz prawo wypowiedzieć im tą umowę. Owszem podzwoń po infoliniach a najlepiej na 0800 102 102

bądź 0800 300 500, i posłuchaj co oni na to jeśli nawet usłyszysz że nie da rady to masz kolejną podstawę do zerwania umowy bo przed uruchomieniem

usługi adsl operator powinien sprawdzić czy węzęł adsl do którego będziesz wpięty pociągnie przepływ danych rzędu 1024kb/s

w żadnym wypadku nie musisz się z tepsą męczyć do końca umowy.

pozdrawiam