Witam mam podpisana obecnie umowe z neostrada na 2 lata (1mb) . Przez tydzień zaczał występować brak synchronizacji aż w końcu raczył zjawić się ten ich monter i powiedział , że nie wie co może być przyczyną ale w końcu internet zaczał działać , natomisat co kilka godzin wystepuja rozłączenia.Zadzwoniłem wczoraj do nich i uslyszałem na początku , że to pewnie wina wirusów dopiero po opowiedzeniu całej historii wysłała zgłoszenie.Dzisiaj dzwoniąć dowiedziałem się , że zresetowali mi porty ( ale dalej mnie rozłącza ) i umówiłem się znowu na wizyte z tych ich “Monterami” ktorzy ostatnio szukali mojej miejscowości w innym powiecie.Jestem pewien , że usłysze iż nie ma możliwości technicznych na świadczenie usługi neostrada w opcji 1 mb z powodu starych kabli.Kumplowi mieszkającemu na przeciwko wszytsko chodzi elegancko.
Teraz pytanie czy mogę zerwać jakoś umowe ale z ich winny , tak aby nie płacić żadnej kary ?
jeżeli usługodawca nie może dostarczać bezproblemowo usługi adsl zgodnej z umową nie musisz się zgadzać na 512, niemniej jednak jeśli przerwania synchronicznie powtarzają się przez okres powyżej miesiąca i mimo iż monterzy przyjeżdzali i nikt nic nie wskórał to masz prawo wypowiedzieć im tą umowę. Owszem podzwoń po infoliniach a najlepiej na 0800 102 102
bądź 0800 300 500, i posłuchaj co oni na to jeśli nawet usłyszysz że nie da rady to masz kolejną podstawę do zerwania umowy bo przed uruchomieniem
usługi adsl operator powinien sprawdzić czy węzęł adsl do którego będziesz wpięty pociągnie przepływ danych rzędu 1024kb/s
w żadnym wypadku nie musisz się z tepsą męczyć do końca umowy.