Neostrada ZTE i TL-WR340G

Witam :slight_smile: .Posiadam problem z zainstalowaniem routera TP-Link TL-WR340G do którego podpięty jest modem ZTE(standard z neostrady).Instalowałem dwoma sposobami : Z CD oraz z logowania w przeglądarce.Niestety oba sposoby nie działają :roll: Na instalacji z CD wyskakuje taki błąd jak na zdjęciu w załączniku, a w instalacji w przeglądarce wszystko niby ok, ale po zainstalowaniu jest brak dostępu do sieci :? Wyszukiwałem sieć na drugim komputerze i nie ma problemu tylko że “Brak dostępu do sieci” :? Kable raczej wszystkie dobrze podłączone( w czasie instalacji raczej by nawet błąd wywaliło i by nie znajdowało sieci na drugim komputerze :slight_smile: )Proszę o pomoc w tej sprawie.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b2 … 551d2.html

Jeżeli dobrze zrozumiałem to podpinasz modem do routera, tak? Co niby chcesz przez to osiągnąć?

Podpięte jest wszystko dobrze.Przyczyna jest gdzie indziej.Skoro jest sygnał to oznacz że działa…tylko że niestety jest napis"Brak dostępu do sieci"

Chcę osiągnąć punkt dostępowy WiFi :slight_smile:

Włącz DHCP w modemie ZTE, ustaw adres modemu np: 192.168.0.1. Na tp linku port WAN (internet) sztywno: 192.168.0.2, brama 192.168.0.1 wpinasz kabel do portu WAN. Prościej można przez tryb Bridge ale nie wiem czy na ZTE Combo jest dostępny

mógłbyś napisać jak te czynności wykonać.Bo jestem zielony w temacie :frowning:

Po pierwsze: odpuść sobie instalację z CD.

Po drugie: (zakładam, że używasz Windows)

Win+R -> wklej ping -t wp.pl -> daj znać, co widzisz na ekranie

Witam.Poradziłem sobie w ten sposób, jakby ktoś potrzebował :slight_smile: Najprostszy sposób

[zte] === (port WAN)[router]

Zmień LAN IP routera na 192.168.22.1

jak ZTE w trybie bridge to ustaw PPPoE na porcie WAN w routerze, jak ZTE w trybie router to daj Dynamic IP na porcie WAN rotuera. No to teraz ustaw WAN konfiguracje w routerze na PPPoE, wpisz tam login/hasło PPP do neo.

Podłącz [zte] === (port WAN)[router] === [komputer]

Usuń połączenie PPP z komputera

sprawdż internet na komptuerze, jak nie ma to załącz konfigurację zakładki z routera: Status, konfigurację WAN.

Ja również mam problem z tym routerem i modemem, czy mógłbyś to jeszcze raz wytłumaczyć dokładnie gdzie co jak, bo nie rozumiem.