Witam, nie bardzo wiedziałem gdzie zamieścić ten post więc robię to tutaj, chodzi o to że od jakiegoś czasu korzystam z usług Netii, zaczęło sie od problemów ze zwiększeniem prędkości transferu, a teraz gdy zaczynałem być “szczęśliwym” posiadaczem 8 MB/s zauważyłem że Netia przykręca mi transfer, na początku nie były to duże wartości, 7,6 MB/s, 7,2 MB/s więc pomyślałem że po prostu może linię są obciążone. Jednak wczoraj wieczorem zauważyłem że spadek sięgnął rzędu 6 MB/s co jest dość znacznie zauważalne, dzwonię więc do Netii i pytam co się dzieje, a miła kobieta po około 30 min ( bo tyle jej zajęło telefonowanie i wyjaśnianie ) mówi mi, że moja linia nie jest w stanie pociągnąć wg. ICH aplikacji więcej niż 6 MB/s, co nie jest możliwe gdyż korzystałem z 8 MB/s. Mówię jej więc o tym a ona mówi mi że przedłużenie umowy oraz zwiększenie transferu z dniem 1 października było na prędkość 6 MB/s. ■■■ ?? Powiedziała że nie jest w stanie złożyć reklamacji skoro aplikacja pokazuje takie wartości. Co w takim razie zrobić ? Pomyślałem o nagraniach z rozmów.
masz … do… 8Mb/s także mozesz mieć nawet 1Mb/s i nic nie poradzisz na to …
Jest to typowy problem czytania umów ze zrozumieniem. Żaden usługodawca internetowy nie gwarantuje prędkości minimalnej a tylko ogranicza maksymalną do… . Jak napisał folusek wszystko jest zgodnie z umową
Synchronizacja przy 6Mbit to ok 7200kbps wiec wszystko w porządku.
Twoja linia pracuje na 6Mbit zgodnie z umową.
Kasowanie odpowiedzi po 9 latach jest bez sensu.
Jak chcesz usunąć konto po aferze z WP to pomiń klikanie w każdy kosz na forum.
Czasami operator jawinie podaje jaka jest zwykle dostępna prędkość. Dla przykładu UPC podaje że zazwyczaj dostępne jest 80% szybkości łącza, może to być 100% w niektórych momentach/dniach/miesiącach ale może być i 30%
Gwarantowane łącza są bardzo drogie i zazwyczaj nie ma ich w cennikach. Są sprzedawane na zasadzie rozmów między klientem a oferującym.