TAAK, MAM PODOBNIE!! onet.pl ładuje się tylko częściowo, NK, elektroda.pl http://www.speedtest.net i inne nie ładują się wcale (504 Gateway Time-out), inne ładują się niekompletne albo bardzo długo. Google.pl i Youtube.pl w całości działa bez zarzutu!!
Zgłosiłem problem na infolinię Netii, tam po długiej rozmowie i wielu zabiegach na moim ruterze i u nich na centrali poprawiło się, ale tylko na chwilę. Zadzwoniłem więc ponownie. Znowu rozmowa, zmiana jakichś ustawień, w ich wyniku niewielka poprawa ale strona netia.pl nie chciała się załadować wcale. Pani w słuchawce pyta: “A potrzebuje pan strony netii?”
Ręce mi opadły. Ciekawe czy oni tę rozmowę nagrali?
Drążyłem temat dalej przełączany do różnych działów. Dowiedziałem się że na moim łączu TPSA (5km od centrali) występuje duża tłumienność i nie da się osiągnąć lepszej przepustowości niż 1Mb (obecnie płacę abonament zgodnie z umową za 2Mb a z przyczyn technicznych mam dostarczany 1Mb, ale dobra, byle by był!) To jednako nie wszystko.
Ze trzy miesiące temu u mnie na płocie przed domem znalazłem ogłoszenie: “NETIA 6Mb za 49zł”. Zadzwoniłem tam i pan swoimi sposobami upewnił się, że taka prędkość na moim łączu jest możliwa, ale wymaga zmiany technologii na jakąśtam, już nie pamiętam. Z tą informacją dla pewności zadzwoniłem ponownie na infolinię Netii, tam do działu technicznego. Pan kompetentnie i z całą pewnością potwierdził taką możliwość techniczną i przełączył mnie do działu umów. Tam poinformowali mnie, że aby dokonać migracji do nowej technologii powinienem:
-
wypowiedzieć obecną umowę godząc się na naliczenie mi opłaty karnej za wcześniejsze rozwiązanie umowy (ileśtam set zł). Wypowiedzenie trwa 1 m-c
-
podpisać nową umowę na to nowe szybsze łącze w nowej technologii. Sprawdzenie możliwości technicznych oraz przełączenie wymaga 1 m-ca okresu przygotowawczego
-
złożyć prośbę o anulowanie umownej opłaty karnej i pomodlić się żeby ją uznali. No widząc ten chaos mam duże wątpliwości o skuteczność takiej prośby 
-
Wszystko tak skoordynować czasowo, żeby nie pozbawić się dostępu do internetu na miesięczny okres przygotowawczy pomiędzy umową wygasającą a tą nową, nabierającą mocy. Ponadto nie mogę podpisać nowej umowy przed wygaśnięciem starej 
Powiedzieli, że ktoś do mnie oddzwoni i załatwimy sprawę, więc czekałem, czekałem ze 2 m-ce, nie zadzwonili.
W związku z obecnymi problemami z ładowaniem stron pomyślałem, że wrócę do pomysłu zmiany technologii. Zadzwoniłem więc na infolinię i od działu do działu dowiedziałem się, że tamto jest nieaktualne bo obecnie trwają prace nad ulepszeniem infrastruktury, i pani poprosiła mnie o tydzień cierpliwości, i że za tydzień skończą i wtedy powiadomią mnie o podwyższeniu transferu. Pytałem czy konieczna będzie zmiana umowy i czy te prace mogą mieć wpływ na obecne problemy z ładowaniem stron, ale pani się zacięła i powtarzała już tylko w kółko" Trwają prace, proszę o cierpliwość".
Mamy dziś 16.12.2010 No zobaczymy, czekam.
Gdyby ktoś z właściwego działu infolinii Netii chciał się ze mną skontaktować by pomóc mi rozwiązać problem, to proszę o info na priv. Nie potrafię zgłosić usterki ze strony Netii, bo się nie ładuje 