Netia na łączach TP - problemy z ładowaniem się witryn

Witam! Dwa dni temu zrezygnowałem z usług TP SA i przeszedłem do Netii, korzystając z linii TP (tj. wyraziłem zgodę na dokonanie uwolnienia łącza abonenckiego). Jednak od kiedy korzystam z usług Netii pojawił się następujący problem:

  1. Na witrynę nk.pl nie mogę wejść w ogóle (proszę nie brać mnie za maniaka tego serwisu, potrzebny mi jest po prostu do danych kontaktowych :wink:

  2. witryna myvideo.de ładuje się “w połowie”, tj. kiedy wybiorę jakieś wideo, to co powinno znajdować się pod zaimplementowanym klipem (komentarze, pokrewne) nie ładuje się, nie mogę przewinąć strony w dół do końca

Są to tylko przykłady, podobne problemy pojawiają się przy wielu innych witrynach (nie miałem jeszcze odwagi sprawdzić wszystkich)

Czy wiecie Państwo czym może być spowodowany taki stan rzeczy? Czy możliwe, że wina leży po stronie operatora, skoro ogólnie dostęp do internetu mam, a jedynie pewne witryny nie działają poprawnie. Czy może jest to wina mojego routera (Netgear DG834G v. 4) lub systemu operacyjnego (Vista…)? Czy takie nieprawidłowości mogą mieć miejsce po przejściu z TP SA do Netii? Czy pomóc tu może np. format i nowa instalacja systemu? Dodam, że próbowałem już wejść na wyżej wymienione witryny spod Linuxa Ubuntu, jednak i to nie pomogło.

Proszę o szybką odpowiedź, w pełni sprawny internet jest mi bardzo pilnie potrzebny.

Też mam Netie na liniach TP

Gdy przechodziłem do neti panowie z neostrady mieli udostępnić coś neti ale oczywiście tego nie zrobili … byłem tydzień bez neta

Gdy już rzekomy problem zniknął pojawił się właśnie z internetem, długie wczytywanie stron oraz wysoki ping. Zadzwoniłem do neti podałem nr abonenta itp powiedziałem o tym problemie i nagle zniknął : ]

Jaką masz prędkość neta ? Sprawdź tutaj czy jest taka jaka powinna być, zobacz również jaki masz ping

http://www.speedtest.net/

Niestety, na stronę speedtest również nie mogę w ogóle wejść :frowning: . Ale skoro więcej użytkowników ma taki problem przy przechodzeniu z TP, to może Telekompromitacja mści się na nas po prostu :wink: Idąc za Twoją poradą oskar3216, zadzwonię do Netii - miejmy nadzieję, że to pomoże.

TAAK, MAM PODOBNIE!! onet.pl ładuje się tylko częściowo, NK, elektroda.pl http://www.speedtest.net i inne nie ładują się wcale (504 Gateway Time-out), inne ładują się niekompletne albo bardzo długo. Google.pl i Youtube.pl w całości działa bez zarzutu!!

Zgłosiłem problem na infolinię Netii, tam po długiej rozmowie i wielu zabiegach na moim ruterze i u nich na centrali poprawiło się, ale tylko na chwilę. Zadzwoniłem więc ponownie. Znowu rozmowa, zmiana jakichś ustawień, w ich wyniku niewielka poprawa ale strona netia.pl nie chciała się załadować wcale. Pani w słuchawce pyta: “A potrzebuje pan strony netii?” :open_mouth: Ręce mi opadły. Ciekawe czy oni tę rozmowę nagrali?

Drążyłem temat dalej przełączany do różnych działów. Dowiedziałem się że na moim łączu TPSA (5km od centrali) występuje duża tłumienność i nie da się osiągnąć lepszej przepustowości niż 1Mb (obecnie płacę abonament zgodnie z umową za 2Mb a z przyczyn technicznych mam dostarczany 1Mb, ale dobra, byle by był!) To jednako nie wszystko.

Ze trzy miesiące temu u mnie na płocie przed domem znalazłem ogłoszenie: “NETIA 6Mb za 49zł”. Zadzwoniłem tam i pan swoimi sposobami upewnił się, że taka prędkość na moim łączu jest możliwa, ale wymaga zmiany technologii na jakąśtam, już nie pamiętam. Z tą informacją dla pewności zadzwoniłem ponownie na infolinię Netii, tam do działu technicznego. Pan kompetentnie i z całą pewnością potwierdził taką możliwość techniczną i przełączył mnie do działu umów. Tam poinformowali mnie, że aby dokonać migracji do nowej technologii powinienem:

  1. wypowiedzieć obecną umowę godząc się na naliczenie mi opłaty karnej za wcześniejsze rozwiązanie umowy (ileśtam set zł). Wypowiedzenie trwa 1 m-c

  2. podpisać nową umowę na to nowe szybsze łącze w nowej technologii. Sprawdzenie możliwości technicznych oraz przełączenie wymaga 1 m-ca okresu przygotowawczego

  3. złożyć prośbę o anulowanie umownej opłaty karnej i pomodlić się żeby ją uznali. No widząc ten chaos mam duże wątpliwości o skuteczność takiej prośby :frowning:

  4. Wszystko tak skoordynować czasowo, żeby nie pozbawić się dostępu do internetu na miesięczny okres przygotowawczy pomiędzy umową wygasającą a tą nową, nabierającą mocy. Ponadto nie mogę podpisać nowej umowy przed wygaśnięciem starej !!

Powiedzieli, że ktoś do mnie oddzwoni i załatwimy sprawę, więc czekałem, czekałem ze 2 m-ce, nie zadzwonili.

W związku z obecnymi problemami z ładowaniem stron pomyślałem, że wrócę do pomysłu zmiany technologii. Zadzwoniłem więc na infolinię i od działu do działu dowiedziałem się, że tamto jest nieaktualne bo obecnie trwają prace nad ulepszeniem infrastruktury, i pani poprosiła mnie o tydzień cierpliwości, i że za tydzień skończą i wtedy powiadomią mnie o podwyższeniu transferu. Pytałem czy konieczna będzie zmiana umowy i czy te prace mogą mieć wpływ na obecne problemy z ładowaniem stron, ale pani się zacięła i powtarzała już tylko w kółko" Trwają prace, proszę o cierpliwość".

Mamy dziś 16.12.2010 No zobaczymy, czekam.

Gdyby ktoś z właściwego działu infolinii Netii chciał się ze mną skontaktować by pomóc mi rozwiązać problem, to proszę o info na priv. Nie potrafię zgłosić usterki ze strony Netii, bo się nie ładuje :frowning:

kilka dni temu przeszedłem z tp do netii. Początkowo używałem swojego routera -dlink. Lecz wtedy, tak jak i wam wiele stron nie ładowało mi się (interia.pl, nk.pl, netia.pl …) W moim przypadku problem zniknął po zamianie routera na ten dawany przez netie - asmax.