Ja mam Netię - 10MB, odległość od centrali ok.5km. Jest stabilnie i rzadko zdarzają się usterki… Wszystko zależy od gatunku kabla, jakiej jest jakości, odległość ma mniejsze znaczenie.
Nie ma czasem nadal opcji zerwania umowy przed upływem 10 dni bez ponoszenia tej kary? Bo chyba tak jest. Potestujesz, jak nie pasuje to zrywasz i idziesz do Netii.
Mam Neostradę do 10Mbit i wyciąga 6Mbit, ale to jest w Warszawie. Więc loteria jak będzie Ci działać.
Oni wszystko załatwią. Robisz zamówienie na ich stronie i tyle. Umowa to minimum dwa lata. Do kosztu abonamentu (30zł) dolicz sobie 28pln za utrzymanie linii telefonicznej.
po dłuższym zastanawianiu się jakiego dostawcę wybrać:
wybieram jednak neostrade mimo ze bede placil 80zł i bede miał te max 1-2mb ponieważ gdy rozmiawiało się z ludźmi z neostrady to widać było że się znają na rzeczy i dobrze gadają lecz gdy dzwoniłem do netii 3 razy to i tak za kazdym razem gadali głupoty okropne i było można wywnioskować z tej rozmowy że chodzi im tylko o to żeby jak najszybciej odłożyć sluchawkę i się pożegnać - raz jednej pani wystarczyło imię nazwisko aby sprawdzic dostepnosc uslugi ale nie wiedziala co zrobic w przypadku gdy chodzi o netie na liniach TP, powiedziala ze to juz z nimi musze gadać - ok zadzwonie później moze z inna pogadam babką - ok dodzwoniłem się, ta jednak chciała nr telefonu ktory mialem 8 lat wcześniej i ktorego nie znałem i mówiła ze na samo imie nazwisko nic nie moze zrobić bo nie ma możliwości… więc wolę żeby konsultanci znali się na rzeczy w razie awarii.