Netia rozwiązanie umowy


(Dudus) #1

Witam

Od 20 lipca nie mam ani internetu ani telefonu bo spaliło wszystkie kable na osiedlu na którym mieszkam, czy jest możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów ? Dzwoniłem na biuro obsługi i jedni mówili że po 30 dniach od zgłoszenia awarii można bez problemu rozwiązać  a dziś mi powiedziano że nie ma takiej opcji. Czy ktoś się może orientuje jak to jest ?


#2

A co na ten temat mówi regulamin usługi?


(Dudus) #3

Znalazłem takie coś ale nie wiem czy coś jeszcze jest 

Tylko problem w tym ze od miesiąca nie mam internetu ani telefonu z ich winy chyba musi jakoś się dać rozwiązać umowę 


(Osimaru) #4

Poszukaj zapisu mówiącego o tym ile czasu mają na usunięcie usterki, jeśli ten czas już upłynął to wypowiadasz umowę w związku z niedotrzymaniem jej warunków.


(bachus) #5

Rozumiem, że 21 lipca została wysłana do Netii pisemna reklamacja?


(Dudus) #6

Telefonicznie zgłoszona awaria 


(Kpc21) #7

A nie ma gdzieś w regulaminie, że przerwy w działaniu usługi spowodowane siłami wyższymi typu burze itp. nie stanowią podstawy do rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów z twojej strony?


(Dudus) #8

nie, nic nie jest takiego napisane, ani nic nie ma o możliwości zerwania umowy z winy operatora … 


(Suami777) #9

Przerabiałem to.

Po 1 jaka jest przyczyna że infrastruktura nie działa ? Jeżeli walnął jakiś piorun to nie ma podstaw do rozwiązania umowy (ale da się to obejśc patrz poniższe ptk), jeżeli spaliła to jakaś osoba / firma / koparka etc, a firma nie naprawiła szkody w 14 dni roboczych możesz rozwiązać umowę.

Po 2 masz chyba 12 miesięcy na zgłoszenie usterki od momentu jej wystąpienia.

Po 3 Wyślij pismo że żadasz skorygowania opłat za czas kiedy usługa nie działa

Po 4 możesz ich przycisnąć i wysyłająć im:

  • Przed sądowe wezwanie do ostąpienia / wypowiedzenia umowy z ich winy (bardzo szybko rozwiązali mi umowę po tym pismie, praktycznie 24h)

  • Powiadomienie o złożeniu skargi w UOKIK

  • Jeżeli nie chcą ci odliczyć opłat (ale raczej nie są tacy głupi), to możesz postraszyć złożniem zgłoszenia w prokuraturze (wyłudzenie);

Po 5 doprowadz do sytuacji w której ktoś z działu reklamacji się do Ciebie odezwie telefonicznie, zanotuj imię i nazwisko a następnie powiedz że jeżeli nie może załatwić sprawy to z powództwa cywilnego wysąpisz do sądu przeciwko tej osobie, nagle konsultanci mogą zrobić i zdziałać sporo więcej.


(fiesta) #10

Zacznijmy od tego że najprawdopodobniej to nie jest linia Netii tylko Orange :slight_smile: