Netia zmiana e-maila i modem

Witam!

Zamówiłem internet z netii przez telefon i mam 2 problemy proszę o rade :

  1. Moim pierwszym problemem jest to że przy zamawianiu netii jakiś koleś przekręcił mój adres e-amil i faktóry mają przychodzić na inny e-mail czy mógłby mi ktoś poradzić co mam zrobić i czy mieliście podobne problemy??

  2. Moim następnym problemem jest to że internet zamówiony dzisiaj sms przyszedł na telefon że internet można podłączyć itp ale niestety nie dostałem modemu co mam zrobić proszę o szybką odpowiedź.

Piotrek172 ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Dlaczego nie wyjaśniasz wątpliwości u źródeł ? - najprostsza rada: zadzwoń do doradców Netii.

Dokładnie, skoro masz problem z netią, to najlepiej zadzwonić do neti, przecież maila nikt ci tutaj nie poprawi.

  1. Zadzwoń do Netii po numer konta klienta, jeśli będziesz go miał wejdz na stronę netii, zakładka netia-on line wpisz n.k.k. i pin który masz na umowie.

Wejdz w zakładkę Dane kontaktowe-wpisz swój poprawny e-mail i kliknij zmień.

2.Czekaj cierpliwie na kuriera.

Właśnie w tym problem nie wiem jak zalogować się na netia online. Pin mam na umowie ale nie wiem co w pierwszej rubryce wpisać pomóżcie

Zadzwoń do BOK i poproś o podanie numeru konta klienta.

W pierwszej rubryce wpisujesz numer konta abonenta lub adres email (nr konta dostaniesz dopiero z pierwszą fakturą). Wpisz więc adres e-mail i kod pin z umowy. Po zalogowaniu można spokojnie zmienić adres mailowy.

Modem powinien przyjść na dniach. Ja dostałem w dniu aktywacji, po fakturze wynikało, że wysłali go dzień wcześniej.