Nfs:u2


(Piotralek) #1

Siemka !!

Zacząłem grać w kariere Hondą Civic :slight_smile:

Potem kupiłem sobie Toyotę Celice i okazalo się, że Honda stoi w garażu :-x

Jak mogę ją sprzedać ??


(bartus2003) #2

tzn jak ??grałes od początku HONDĄ potem kupiłeś Cilice a Honda jest w garażu zamiast kupionego autka??


(Tasiorek) #3

Jezdził Hondą , kupił Celice a Honda jest teraz w garażu.W tej grze nie zmienia sie samochodów tylko kupuje nowe, a te którymi do tej pory jezdziłeś trafiają do garażu :wink:


(Piotralek) #4

Nie :slight_smile:

Grałem od początku Hondą, potem kupiłem Celice i myslałem, że będe miał tylko Celicę, a w garażu jest też Honda :frowning:

Jak moge ją sprzedać, albo jakoś naczej się jej pozbyć ??

Jaaaaaaka lipa :o

Beznadzieja :twisted:


(Tasiorek) #5

Nie da sie jej sprzedać :slight_smile:


(Piotralek) #6

OK :frowning:

DZięki za pomoc :slight_smile:

Można zamknąć :smiley:


(Minio Dp) #7

Że tobie się nie podoba to nie znaczy, że wszystkim :?

Zważaj na słownictwo :-x


(Czr R1) #8

Po pierwsze samochodów się nie kupuje tylko dostajeszcz je za free a pod drugie jak chcesz się pozbyć samochodów też oddajesz go za free


(Czr R1) #9

Takie komentarze możesz zachować dla siebie :x


(Minio Dp) #10

Czeremu chodzi konkretnie o to zdanie

Stary jesteś pierwszy dzień na forum i takie teksty

Właśnie :?


(Romek1990) #11

Mysle ze powinienes wybrac te honde i wjechac nim do salonu i zamiast niego mozesz kupic inny :lol:


(Chees) #12

W jaki sposob bo ja nie znam. Jedynie mozna zamienic.

:wink:


(Sumowski) #13

THE.WORST.GAME.EVER=NFSU2


(Figc) #14

bez przesady :!: fajne arcade jest z Undergrounda 2 choć mocno niedopracowane!! w tej kategorii gier nie ma sobie równych!!


(Asterisk) #15

Co do tego - nie wiem nic.

To nie przeszkadza, że zbędne, "wycieczkowe",

posty skasowano


(Sumowski) #16

jesli uwazasz moje posty za zbedne to w ogole moze przestane zyc?


(boczi) #17

asterisk zawsze informuje, jak usuwa.

Pewnie to... wiecie, kto ;]

:arrow: Damian - Ty jesteś LOL!

I popracuj nad ortografią 8)


(Damian) #18

Mamy piątego moderatora (ducha) :smiley:

No chyba,ze mówisz o kimś innym boczi...

Wogóle to LOL jesteś... :lol:


(Minio Dp) #19

Nie mylić z userem... :smiley: :wink: