NFS Underground 2


(Lukaszm Zdw) #1

hej mam problem z NFS Underground 2 otoz nie moge dokonczyc instalacji:( wyskakuje ze nie mozna skopiowac plikow z archiwum o nazwie compressed wyglada na to ze archiwum to jest uszkodzone moim zdaniem:( nie wiem co zrobic bo gra ta nie byla kupowana w polsce tylko za granica i nie wiem co mam zrobic pozdro moze macie jakis pomysl z gory dzieki


(Admin) #2

No to nic niestety nie zrobisz z tym.

Jedynie co możesz to albo przekopiować na dysk płytę ( tradycyjnie ) lub

zrobić kopię i poprzez wirtulany napęd.

Lub przegrać na drugą płytę na małej prędkości.

Niestety nic innego nie zrobisz jeśli płyta jest uszkodzona/ porysowana.

Ponieważ jest to główne archiwum gdzie znajdują się gra.


(Lukaszm Zdw) #3

mowisz ze jesli ta sama plyte przegram na inna wolnie to sie naprawi?


(system) #4

Niestety obawiam się ze przegranie tej płytki może nic niedać, aczkolwiek warto spróbować, jeśli masz oryginalną wersję gry, to zgłoś problem do producenta :]


(Lukaszm Zdw) #5

a nie dalo by rady jakby mi ktos przeslal ten plik? ten plik powinien sie rozpakowac wiec w czesciach jakby go ktos wysylal to moze by sie udalo moglby ktos to zrobic ? bylbym wdzieczny


(Damian) #6

A jak w kwestii legalności ??


(Lukaszm Zdw) #7

mowilem ze gra byla kupowana za granica a ci od ea games olewaja i sie nie odzywaja wiec jesli ktos mi przesle to samo to chyba nie zostanie naruszona az tak bardzo legalnosc moim zdaniem i powiem jeszcze cos nie udawajacie takich swietych wiem ze to forum o legalach ale pewnie niktorym przy najmniej raz w zyciu zdarzylo sie ze sciaga nielegale


(Admin) #8

Nom ale wątpię, zeby ktoś Ci przesłał

a oto powód

compressed.zip - DISK1 - 623 MB

compressed.zip - DISK2 - 145 MB

Więc Cięzko było by komuś przesyłac całą płyte ...

Dlatego raczej jeśli nie producent lub nie spróbujesz jakos przegrać lub naprawić to arhciwum to niestety nie da rady ...


(Lukaszm Zdw) #9

ale mi chodzi o ten dysk 2


(P@WEŁ_1990) #10

Sa 2 wyjscia przegranie plyty lub zrobienie obrazu i zainstalowac z wirtualnego napedu a jak to nieda to sie musisz pobawic :slight_smile: POZDRO!


(Lukaszm Zdw) #11

przegranie nic nie dalo jak przegrywalem to bledy wyskakiwaly a obrazu nie umiem zrobic bo nawet jak chce rozpakowac plik comprssed to wyskakuje blad ze nie mozna:(