Nhl 2005

Zainstalowalem NHL2005.Jak wybieram w menu to jest wszystko obrze i jak juz pokazuje sie stadion i pilkarze wychodza z szatnij to pokazuje sie czarny ekran i widac tylko pilkarzy stroje.Co to moze byc?? :frowning:

Jak─ů masz grafe?

Mo┼╝e za stare stery?? Spr├│buj zainstalowa─ç najnowsze. :slight_smile:

Niewiem o co ci chodzi??

Zainsatluj ponownie moze wtedy bedzie dobrze nie wiem poprobuj :wink:

Mo┼╝e masz starsze sterowniki do karty graficznej?? Zainstaluj najnowsze

Hmm ale niemam mam jakies stara.A masz moze jakiego linka??

Wejd┼║ na strone producenta karty. Wpisz w google nazwe producenta i sterowniki np. sterowniki nvidia. Podaj nam swoj─ů kart─Ö graficzn─ů a b─Ödzie nam ┼éatwiej tobie pom├│dz :slight_smile:

NVIDIA GeForce4 MX 440

I z tamtad pobierz sobie nowsze sterowniki :lol:

Pilkarze w NHL???

No a kto??

hokeisci :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Oj wy sie juz do wszystkiego doczepiacie!!Kazy wie przeciesz o co chodzi :lol:

SPEED1990 masz razce! !!

ÔÇŽmasz racj─Ö?? Dobrze si─Ö domysli┼éem :smiley: :smiley:

Napewno przeciesz w slownku nie ma takiego wyrazu jak razce wiec mozna sie domyslic :lol: