Nhl 2005


(Romek1990) #1

Robilem juz kiedys taki temat ale nikt mi nie pomogl :frowning: Wiec pisze jeszcze raz.Poszukuje spolszczenie do gry,ktora widnieje w temacie.Jesli macie to podajcie stone z ktorej bym mogl sobie je scignac .Prosze pomozcie :lol:


(Dragonlnx) #2

Zobacz tutaj:

http://www.maciek.kom.pl/

Więcej:

http://www.google.pl/search?ie=UTF-8&oe ... ia+do+gier


(Romek1990) #3

Niepotrafie znalezc :frowning: Chcailbym zebyscie m podali konkretnego linka :lol:


(Minio Dp) #4

Ja tez szukałem i chyba nie ma....


(Romek1990) #5

Szkoda :frowning: A by mi sie przydal :lol:


(Minio Dp) #6

Może twój jakiś kolega ma całą pełną wersję NHL 2005 pl. To moł byś skopiować pliki spolszczające do siebie.


(Romek1990) #7

ALe niestety zaden nie ma NHL Pl :frowning:


(Minio Dp) #8

W takim razie lipa. Musisz się męczyc z angielskim :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:


(Romek1990) #9

No niestety ale moze jeszcze ktos sie znajdzie co pomoze......... :lol: