Nie chcę W10 Aktualizowanie W7

Witam,

A kto Ci powiedział że 7 bez Twojej zgody zaktualizuje się do nowszej wersji? Bo ja pierwszy raz o czymś takim słyszę.

Doskonale zrozumiałem o co Ci chodzi, nie rozumiem tylko skąd pomysł że przez Windows Update system zaktualizuje Ci się do nowszej wersji.

Żeby Cię uspokoić - nie ma takiej opcji.

Uwielbiam ten roszczeniowy ton… Sciemek zadzwoń sobie na infolinię MS albo napisz maila na ich pomoc techniczną to Ci może odpwiedzą w takiej formie jakbyś chciał…

No to właśnie czytasz.

0.o źle zadałem pytanie że nie zrozumiałeś? - no to przepraszam juz się poprawiam.

już poprawiam w (Edit:)

i poprosze konkretne odpowiedzi a nie pytania,

Oraz czytanie ze zrozumieniem.

Podkreślam nie znam się aż tak profesjonalnie.

a Aktualizacje nie są podpisane do czego służą…

bynajmniej nie wszystkie co z mojego pkt widzenia jest Durne a sprytne i podchwytliwie przebiegłe ze strony Windows.

:shock: napisałem chyba jasno? 8)

i wrućmy juz do tematu.

Odpowiedź dostałeś już wyżej. Czego jeszcze oczekujesz? Z tego co widzę, to chyba nie ja tutaj mam problem z czytaniem ze zrozumieniem.

przepraszam ale nie moglem usunąc wiadomosci i powtórzyłem :wink:

przepraszam za ton w temacie - jakim pisałem ale nie umiem inaczej.

jak ktoś uwielbia ton roszczeniowy to zapraszam do wojska.

Możesz zainstalować wszystkie aktualizacje do Windows 7, system i tak zaktualizuje się do wyższej wersji dopiero wtedy, jak sobie zażyczysz. Ja mam wsio u siebie z Windows Update zainstalowane, ale nie będę robił przejścia na Windows 10. A to logo w pasku aplikacji mi osobiście nie przeszkadza.

http://www.dobreprogramy.pl/Usuwamy-natretne-powiadomienia-o-aktualizacji-do-Windows-10,News,63386.html

Dodatkowo:

 

Nie ulegaj schizom które udzielają się niektórym redaktorom portali. Oni piszą bo chcą być czytani. Im bardziej dramatycznie to wygląda tym więcej ludzi tam panikuje i tworzy teorie spiskowe.