Nie chodzace avi`ki


(Kkrzysiek23) #1

czesc!

mam problem z kodekami [chyba]

nie wiem czemu nie moge odtworzyc zadnego filmu w avi. mimo roznych prob instalacji roznych kodekow, avi`kow nie moge w zadem sposob odtworzyc. winamp nic nie odtwarza, vplayer zglasza nieokreslony blad a wmp twierdzi ze nie mam odpowiedich kodekow.

wczesniej wszystko chodzilo ok. w ciagu dnia nic nie instalowalem,

skanowalem tylko microsoft antispyware, ktory znalazl jakies adware i wywalil je.

nie mam pojecia czemu sie tak porobilo, wieczorem chce cos wlaczyc a tu nic nie dziala. zalezy mi na rozwiazaniu problemu, a instalowanie windy raczej nie wchodzi w gre.

pliki qt dzialaja normalnie.

VideoInspector twierdzi ze mam wszyskie kodeki potrzebne do odtworzenia danego filmu.

moze wywalilem jakims cudem jakas biblioteke odpowiedzialna za cos tam?


(Qwas7) #2

odinstaluj jeszcze raz wszystkie kodeki a nastepnie dokladnie wyczyść rejestr i zainstaluj jeszcze raz (postaraj się zainstalować tylko powiedzmy 2 pakiety kodeków a nie więcej różnych)


(fiesta) #3

Jak już instaluje pakiet to jeden a dobry.

Nadmiar kodeków powoduje tylko perturbacje zamiast oczekiwanych efektów.

Ja nie polecam żadnych paczek, poczytaj:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 050#393050


(Szymanekp) #4

Witaj

Ja nigdy z kodekami nie miałem problemu :slight_smile:

a zawsze i na każdym komputerze z winXP instaluję:

  1. DIVX 521http://download.divx.com/divx/DivX521XP2K.exe

  2. XVIDhttp://www.koepi.org/XviD-1.0.3-20122004.exe

  3. AC3 filter http://ovh.dl.sourceforge.net/sourceforge/ac3filter/ac3filter_0_70b.exe

i do odtwarzania SubEditPlayer

http://alfa.icis.pcz.pl/~subedit/polish/download/subedit_install.exe

linki do programów są z http://www.dobreprogramy.pl :slight_smile:


(Kkrzysiek23) #5

odinstalowalem, poczyscilem rejestr, i zaczalem instalowac nowe

DivX521XP2K.exe - zainstalowalem ok

XviD-1.0.3-20122004.exe - a tu wyskoczyl komunkat:

C:\WINDOWS\System32\xvid.ax

Nie mozna zarejestrowac DLL/OCX: Blad podczas wykonywania DllRegisterServer; kod 0x8007007E.

Mozesz ponowic nieudana czynnosc, zignorowac ja (nie zalecane) lub przerwac instalacje

moze to w tym problem.

wczesnie wszystko bylo - jakos tak nagle przestalo chodzic. zaden punkt przywracania w win nie pomogl.


(Patricko) #6

Wywal wszysktko i wyczysc rejestr i zrob tak jak mowi fiesta.

Jeden dobry duzy pakiet.

Najlepszy:

:arrow: K Lite Mega Codec Pack


(Kkrzysiek23) #7

czyszcze rejestr - cos tam wiem wiec wywalam kodeki ale i tak nie mam pewnosci czy wszystko wywalilem - jest moze jakis program ktory wylapie te kodeki?


(Patricko) #8

Niestety niema.

Mozesz uzyc JV16Pt do dokladniejszego czyszczenia.

Przejedz przez Dodaj/Usun i sprawdz dokladnie czy cos tam nie zostalo.

Jesli niema tam niczego podejrzanego to instaluj wyzej podana przezemnie paczke.


(Kkrzysiek23) #9

wyczyscilem rejestr

zainstalowalem te kodeki [klmcodec145.exe], tzn probowalem, widze ze to problem z tym komunikatem

C:\WINDOWS\System32\xvid.ax - tutaj pojawiaj sie rozna kodeki/pliki *.ax

Nie mozna zarejestrowac DLL/OCX: Blad podczas wykonywania DllRegisterServer; kod 0x8007007E.

Mozesz ponowic nieudana czynnosc, zignorowac ja (nie zalecane) lub przerwac instalacje

i nie moge zadnego zainstalowac

wie ktos moze czym to jest spowodowane?

i czy mozna sobie jakos z tym poradzic?

Złączono Posta : 11.12.2005 (Nie) 23:14

moze zrobic nowy temat z pytaniem o ten komunkat?


(Tomek Zamlynny) #10

odinstaluj wszystkie Kodeki następnie start=>> wyszukaj=>> *.ax które wszystkie usuń z C:\Program Files\ oraz C:\windows następnie instaluj Kodeki które w/w koledzy


(Kkrzysiek23) #11

zrobilam tak i dalej ten sam komunikat :frowning:

Złączono Posta : 12.12.2005 (Pon) 18:04

a moze zaposcic watek na “Systemy operacyjne Microsoft Windows”?

pytam bo nie chce robic nowego tematu jesli te same osoby czytaja obydwa dzialy.

a moze anazliza loga HijackThis cos by pomogla?

kurcze, zalezy mi bardzo na rozwiazaniu problemu bez reinstalki win.

moze ma ktos jeszcz jakie sugestie?

Złączono Posta : 12.12.2005 (Pon) 19:46

ii