Nie da się zainstalować Ubuntu 14.04.1 LTS na laptopie

Witam! Jestem typowym laikiem w tych tematach, więc proszę o wyrozumiałość :slight_smile:

Nadeszła mnie ochota na zainstalowanie Ubuntu. Na pendrive znajduje się system (za pomocą UNetbootin), w BIOS’ie ustawione jest jako pierwsze wczytywane USB.

Sprawdzałam na innym komputerze, czy działa. Wypróbowanie Ubuntu  – śmigało, aż miło.

Niestety, laptop (czyli tam, gdzie Ubuntu ma zostać zainstalowane) nie lubi takiego systemu :confused:

Podłączony do USB pendrive jest wczytywany, a po chwili pojawia się okienko (wygląda staro) z wyborem instalacji. Oznaczone gwiazdką jest wypróbowanie.

Wybrałam opcję zwyczajnej instalacji Ubuntu, pojawia się czarny ekran i nic. Tak samo z testowaniem :confused:

W ESC jest chyba kodowanie (z komendami), jednak się na tym nie znam.

Mój teraźniejszy system to Windows 7 32-bit, a laptop ASUS K72F.

Ubuntu został pobrany z oficjalnej strony, 64-bitowy (gdyż mam więcej, niż 2 GB RAM).

Byłabym wdzięczna za pomoc :slight_smile:

Zrób zdjęcie ekranu z tych “komend” pod esc-iem.

Haj

64 bit Ubuntu nie zainstalujesz ,jeżeli Twój Asus jest 32 bit.Odwrotnie tak…sprawdż.

Jeśli uciągnie Windows 7 to na 100% ma procesor 64bitowy. Procesory 32 bitowe to antyki.

Być może po prostu obraz źle wgrał się na USB albo pobrany obraz zawiera jakieś błędy. Spróbuj pobrać i wgrać Ubuntu jeszcze raz.

Jak dalej będą problemy to spróbuj z fedorą :mrgreen:

To wina Unetbootin :wink:

Do nagrywania na USB spod Windowsa polecam program UltraISO, działał mi bez zarzutów.

Przepraszam, że tak długo – tym razem nagrałam Ubuntu na USB za pomocą innego programu, ale efekt ten sam :confused:

Lampa błyskowa z aparatu telefonu trochę przeszkadza :confused: Mam nadzieję, że zdjęcia są czytelne.

http://i59.tinypic.com/14sjjhv.jpg

http://i61.tinypic.com/eguys7.jpg