Witam, od czasu kiedy zaktualizowałem system do windows 10 przestał mi działać Adobe reader. Instalowałem już różne wersje i zawsze pojawia się błąd.
“System Windows nie może odnaleźć pliku ''C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 11.9\Reader\AcroRd32.exe”. Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna u spróbuj ponownie.
Zależy mi na naprawie tego właśnie programu, odpowiedniki PDF mnie nie interesują.
Odinstaluj poprzednią wersję, przeczyść rejestr i spróbuj z nową.
Delikatne czyszczenie rejestru możesz przeprowadzić np CCleanerem lub jak wiesz co robisz, to ręcznie w edytorze rejestru.
Jeśli nie możesz odinstalować poprzedniej wersji z jakiegoś powodu, to pozostaje ręczne usunięcie plików programu z systemu, oraz również czyszczenie rejestru.
Ja już dawno zauważyłem, że w Windows 10 nie działa poprawnie wersja Adobe Acrobat Reader XI i ją ludziom odinstalowuję i instaluję wersję DC (plus potem jego aktualizacja z menu Pomoc).