Nie działa aplikacja "dobreprogramy"

Od trzech dni nie mogę uruchomić aplikacji dobreprogramy. Przy jej uruchamianiu pojawia się komunikat o błędzie “Nie udało się pobrać danych. Sprawdź, czy masz połączenie z Internetem…” Inne aplikacje uruchamiają się bez problemu. Tę odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Bez efektu.

Dodane 06.11.2013 (Śr) 15:44

Szukając po omacku rozwiązania problemu, przejrzałem ustawienia zapory w odniesieniu do aplikacji dobreprogramy i porównałem z ustawieniami innych aplikacji ze sklepu Windows. Jedyna różnica w ustawieniach, to brak zaznaczenia w oknie Zezwalaj aplikacjom na dostęp przez zaporę pozycji Publiczne.Zaptaszkowałem tę pozycję i włączyłem regułę. Zrobiłem restart komputera… i aplikacja działa. Dodam, że wcześniej nie ingerowałem w ustawienia zapory. Z resztą ten problem z działaniem aplikacji gościł na forum http://forum.dobreprogramy.pl/aplikacja-metro-dobre-programy-brak-polaczenia-internetem-t551205.html. I nie wiem co powoduje takie zachowanie się aplikacji dobreprogramy.

Dodane 10.11.2013 (N) 14:06

Czy nade mną ciąży jakieś fatum. A może serwer nie wyrabia. Dzisiaj problem z uruchomieniem aplikacji wrócił jak bumerang :-x

Dodane 15.11.2013 (Pt) 16:07

Muszę dodać, że od wczoraj działa. Jestem ciekaw jak długo…