Nie działa mi jedna, jedyna strona - co może powodować problem?


(arlid) #1

Witajcie. Mam dosyć nietypowy problem. Mianowicie nie mogę wejść na stronę coloratoweb w domenie z końcówka pl. Stało się to nagle, oglądałem stronę i po odświeżeniu, czy przejściu na podstronę “Przekroczono limit czasu połączenia”. Od tamtej pory jest ciągle ten sam komunikat. ping niewiele mi powiedział oprócz upłynięcia czasu połączenia. Pomyślałem, że może coś ze stroną, serwerem.  Pomyślałem, że może kwestia komputera, czy przeglądarki. Jakiś choclik. Sprawdziłem wszystkie przeglądarki - to samo. Zmieniałem DNSy na te od Google - to samo. Komendy w CMD typu flushdns, release, renew - to samo. Niestety jak to nie pomogło to sprawdziłem mobilnie i na telefonie poprzez dane mobilne wczytuje się ok - poprzez Wi-Fi (ten sam internet) już nie. Sprawdziłem trase strony poprzez polecenie tracert i tu jest chyba problem, bo po dotarciu do jednego z serwerów (jeśli dobrze to określam) mam upłynięcie czasu żądania. Tylko pytanie dlaczego. Gdyby był ogólny problem to nie wczytałbym strony poprzez dane mobilne. Jakieś pomysły jak to naprawić? Może ktoś sprawdzić u siebie “drogę” tej strony. Jak to wygląda. Niestety nie mam innego internetu :wink:

 

Sprawdziłem blokady w oprogramowaniu - nic. Wyłączyłem ochronę, wtyczki, czysta przeglądarka - nic. Skan Malwarebytes - nic - nawet nie było zagrożeń.

 

PS: Co najciekawsze nie działa tylko ta jedyna strona :wink:


(seryjny66) #2

Spróbuj wyczyścić historię przeglądania i cookies


(arlid) #3

Czyszczone CCleanerem, oraz samymi opcjami w przeglądarkach. Ponadto nawet zainstalowałem inna przeglądarkę, która nigdy nie była w systemie zainstalowana dla pewności - również nie pomogło :frowning:


(thommy181) #4

Na tę chwilę powinno działać na serwerach Google DNS oraz OpenDNS. Być może nie zrestartowałeś połączenia po zmianie dns w ustawieniach.


(arlid) #5

Połączenie resetowałem. Zmieniłem jednak połączenie na sztywne - bez routera i problemu nie ma, strona wtedy działa normalnie. Dlaczego nie działa przy połączeniu z siecią za pomocą routera? Sprawdziłem ustawienia routera - IP, maskę, DNSy router otrzymuje identyczne jak przy połączeniu na sztywno. Dla pewności podałem dla routera DNSy Googla, lecz też nic to nie dało. Sama diagnostyka w routerze pingiem czy tracert daje ten sam rezultat. Tracert przy sztywnym połączeniu idzie bez przeszkód. Co ciekawe poprzez router przestaje odpowiadać w ostatnim kroku przed właściwym serwerem. Na routerze nie mam żadnych nałożonych adresów do filtrowania itd… Poza tym wątpię, żeby to się nagle przestawiło.  Wolałbym uniknąć resetu routera, bo wydaje mi się, ze nie w tym problem - wyrzucałoby mnie z sieci  w ogóle, a nie nie wczytywało jednej strony.

 

 


(MrBeckham666) #6

sprawdz czy na Open DNS działa i sprawdz na takich przeglądarkach jak np palemoon i slimjet :slight_smile: Warto też sprawdzić na IE :slight_smile: No czasami adblock może blokować jak masz jakiś :slight_smile: lub nawet Antywirusy czasami robią różne odpały :slight_smile:


(thommy181) #7

Spróbuj też uruchomić kartę sieciową ponownie. Zrobisz to poprzez panel sterowania -> system -> menedżer urządzeń. DNS powinieneś mieć ustawiony po stronie routera na Googlowski bądź Opendns. W komputerze również ustaw na sztywno adresy dnsa na te z Opendns lub Google.


(bob999) #8

Antyvirus Ci Blokuje: "

Malware detected!
Access to this page has been blocked" . Inna przegladarka albo odblokuj. Pozdrawiam