Problem wygląda następująco. Uruchamiam poprzez administratora program Moss antycheat do gry CoD4, jest potrzebny do rozgrywki w turnieju online, więc przy kursorze widzę znaczek ładowania programu, lecz nie otwiera się żadne okienko a powinno, wchodzę w menadżer zadań i widzę że program Moss jest otwarty, po około 10-20 minutach wyświetla się Error z programu mossa i brzmi następująco “Can’t Update! error3”. Mój antywirus to COMODO Internet Security Premium, próbowałem z wyłączeniem antywirusa oraz firewalla, lecz program Moss mimo tego wciąż się nie otwierał, lecz wciąż był widoczny jako proces w menadżerze zadań. Proszę o pomoc, czy windows 7 64 bit blokuje mi ten program czy robi to coś innego, lub jest inny powód? Załączam logi.
Anty cheat ściągam z tej strony - https://nohope.eu/ dla wersji win7 64 bit
Załączam screeny ekranu, żeby pokazać jak to wygląda: 1. ss - najpierw menadżer zadań i otwarty proces Moss a 2. ss - błąd Mossa po 10-20 min oczekiwania
Jest trochę rzeczy do naprawienia.
Masz podmienione ikony startowe przeglądarek, oprócz Chromodo.
Możesz jej używać dopóki nie usuniemy infekcji.
Możesz również wpisywać w CMD nazwę przeglądarki, np. chrome i wtedy uruchomić na czas naprawy bez powtarzającej się infekcji.
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. Uruchomiony z E:\frst fixlist.txt (37,8 KB) “Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Po restarcie wklej plik wynikowy.
Uruchom ADWCleaner z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść, wklej plik wynikowy.
jestem po punkcie 5. po restarcie komputera, w folderze C:\AdwCleaner\Logs pojawiły się 2 pliki wynikowe: AdwCleaner[C00] oraz AdwCleaner[S00].
wstawiam je poniżej. Nie próbowałem otwierać programu Moss, czekam na dalsze instrukcje, jak dasz znać że mogę spróbować to wtedy otworze / ściągnę od nowa.
To poprawny wpis, ale nie odnalazł niepoprawnych skrótów.
Jeśli ikony do FireFox lub Chrome zniknęły, możesz zainstalować przeglądarki ponownie, lub odszukać pliki startowe i utworzyć skrót na pulpit.
Zapewne teraz skanujesz ESET
Po umieszczeniu pliku wynikowego ESET, zrób nowy skan FRST i wklej logi. Przejrzę pozostałości.
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. E:\frst fixlist.txt (2,5 KB) “Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Po restarcie wklej plik wynikowy.
Błąd w Dzienniku Zdarzeń, siedzi w Windows 7 Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent …
Naprawisz plikiem MicrosoftFixit50688.msi.
Kliknij w Zielony Download, może wyskoczyć dodatkowe okno z reklamą, zamknij je, a pobrany plik uruchom i zainstaluj poprawkę.
Masz kilka nieprawidłowości w Menedżerze Urządzeń.
Wyłączone celowo, czy masz problem ze sterownikami?
Sprawdź czy program Moss po zainstalowaniu zadziała.
jestem po punkcie 3. wklejam plik wynikowy poniżej, przechodzę do 4.
jeżeli chodzi o 5. to jakiś czas temu wpisałem w start “msconfig” i w zakładce “uruchamianie” wyłączyłem parę programów, które włączały się przy starcie, z nadzieją że komputer szybciej będzie się włączać do okienka pulpitu. Nie jestem pewny czy właśnie to powoduje te nieprawidłowości(przesyłam screena niżej)? Sterowników dawno nie aktualizowałem, może to jest kłopot. Teraz po sprawdzeniu menedżera widzę że są jakieś dwa problemy przy karcie sieciowej z “avast! Firewall NDIS Filter Miniport” i “Teredo Tunneling Pseudo-Interface” (screen poniżej), ale nie wiem czy je aktualizować, wyłączać czy odinstalować, żeby niczego nie zepsuć, pewnie informatyk je zainstalował przy składaniu PCeta 10 lat temu
zainstalowałem ten plik poprawkowy do windowsa, spróbowałem otworzyć mossa jako administrator i wciąż ta sama sytuacja co na samym początku, w menedżerze zadań pokazuje proces MossX64.exe za aktywny, uruchomiony :/, może ja sam coś źle zrobiłem, kurczę nie wiem, ale bardzo dziękuję za starania i pomoc i tak, pewnie te programy, które mi podrzuciłeś usunęły mi dużą ilość błędów, co wpłynie na pracę komputera
Z urządzeń w Menedżerze usuń !avast Firewall.
Do innych zrób aktualizację sterowników.
Możesz spróbować przy wyłączonym/nieaktywnym Comodo uruchomić Moss
Temat przeniesiemy do innego działu.
Logi są już czyste
Dodam jeszcze dostępne parametry komputera Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64) BIOS: American Megatrends Inc. F7 08/20/2012 Płyta główna: Gigabyte Technology Co., Ltd. B75-D3V Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz Całkowita pamięć fizyczna: 8136.14 MB