Witam
Jakis czas temu próbowałem do łaczenia się z Internetem wykorzystać modem wbudowany w laptopa. Co jak później się okazało jest awykonalne.
Sięgnełem więc po modem, który otrzymałem od usługodawcy przy podpisywaniu umowy na dostęp do internetu. Jest to Thomson Speedtouch 330 ADSL USB, podłączony do laptopa Asus X50GL na platformie: Windows Vista Home Premium SP2. System zabezpiecza antywirus NOD32 4.o i PC Tools Firewall Plus.
Podłączenie internetu wykonałem zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji na stronie: link jednakże Neostrada nie działa, tzn. nie mogę się połączyć w ogóle z tą usługą. Przy logowaniu wyskakuje komunikat: błąd połączenia 721 - serwer zdalny nie odpowiada i następuje rozłączenie połączenia. Co mnie bardzo dziwi bo:
>Parametry techniczne połączenia ustawiłem te same co na komputerze stacjonarnym, z którego na coodzień korzystam i na którym internet działa bezproblemowo za każdym razem gdy załaduje się system - czyli(VPI/VCI 0/35 PPPoA VCMUX) — Róznica jest tylko taka, iż na stacyjce zamiast Visty śmiga XP a sterowniki są orginalne zapodane z płyty CD z zainstalowaną aplikacją dostepową; na notebooku natomiast mam zainstalowane tylko same sterowniki bez programu od TePS-Y
>W Menadźerze Urządzeń laptopa nie ma żadnych konfilktów sprzętowych, a sterowniki są prawidłowo zainstalowane
>Sam modem wykazuje pełną gotowość do pracy: linia USB jest aktywna i działa, natomiast ADSL monituje o własciwej synchronizacji modemu
>Problem nie może leżeć po stronie usługodawcy bo internet działa normalnie na komputerze stacjonarnym
>Przetestowałem połączenie pod katem błędów i porównałem z tabelką ze strony link w sekcji Odłaczony od linii wyszło mi co innego, zamiast 680 -> błąd 692 czyli Awaria sprzętu w domenie ??
>Być może moja wczeniejsza zabawa wbudowanym modemem dial-up przyczyniała sie do przestawienia jakiś ustawień fabrycznych w laptopie
Nie wiem jak uporacć sie z powyższym problemem może macie jakies sugestie lub pomysły.