Nie działa przycisk on/off w samsungu A5 servis twierdzi ze to winna baterii


(Rysiu2006) #1

Witam 

Mam problem z A5 ponieważ przestał działać klawisz on/off. Telefon blokował się jedynie samoczynnie po chwili albo

jak był był delikatnie rzucony z ok 0,5 cm wysokości. Telefon poszedł na gwarancie wczoraj dostałem wiadomość że koszt naprawy to ok 70zł bo trzeba wymienić baterie dla mnie jest to trochę dziwne telefon działał prawidłowo tylko przycisk nie działał a chcą baterie wymienić.

dzwoniłem do serwisu dowiedzieć się czemu stwierdzili ze trzeba baterie wymienić ale babka powiedziała ze musi się skontaktować z technikiem i mam zadzwonić w poniedziałek i mi powie czy usterkę można usunąć bez wymiany baterii.

co o tym sądzicie już kilka osób mi powiedziało ze mogą mnie naciągnąć i że podmieniają baterie to prawda??

albo serwis coś sknocił i chcą żebym za to zapłacił ale jak bym się nie zgodził na naprawę to jak ma sprawdzić czy telefon działa prawidłowo jak przycisk nie będzie działał chyba że wiecie jak można go inaczej włączyć

Co sądzicie? czas ma do poniedziałku bo muszę dać znać czy zgadzam się na naprawę


(rgabrysiak) #2

 

Proszę zapoznać się z tą stroną a następnie skorzystać z przycisku Edytuj  i dokonać korekty tytułu.

W przeciwnym razie temat trafi do Kosza. 


(rubin714p) #3

Wcale nie musisz się godzić na wymianę baterii.Powiedz im ,że nie zapłacisz za nią i jeśli mają ochote to mogą dać ci ją gratis.Zapytaj ich co ma wspólnego wymiana baterii z przyciskiem -ponieważ telefon działał na starej baterii.Jeśli będą się bardzo stawiać po prostu powiedz im żeby nie robili telefonu i już. Że pójdziesz na konsultację do innego nie servisu -nie koniecznie związanego z gwarancją. Zawsze jest dobrze postraszyć i pościemniać.Tu możesz zobaczyć jak wygląda przycisk http://magboss.pl/taśma-przycisku-power-samsung-sm-a500f-galaxy-5-(oryginalna),a,pl,40640.html.


(Rysiu2006) #4

właśnie ze dogadać się nie mogę bo dzwoniłem do nich i babka mi mów ze trzeba baterie wymienić a ja na jakiej podstawie stwierdzili ze bateria jest niedobra jak wszystko działało a ona żebym zadzwonił w poniedziałek bo ona musi się skonsultować z serwisantem ;/ i myślę żeby się nie zgadzać na wymianę baterii ale jak mi go zwrócą to jak mam go sprawdzić czy wg działa czy serwis czegoś nie popsuł?? ktoś wie jak można włączyć samsunga A5 bez użycia przycisku on/off??


(rubin714p) #5

Kolego-powiedz im tak.Proszę zostawić telefon w takim stanie w jakim wam oddałem do naprawy. I tyle .Możesz postraszyć rzecznikiem praw konsumetna itp.I pamiętaj.Telefon jest twój i to ty decydujesz czy się godzisz na wymiane baterii itp. A jeśli telefon przy odbiorze będzie w gorszym stanie niż był możesz im założyc sprawe.


(Rysiu2006) #6

serwis to regenersis jakieś opinie o nich słyszeliście bo w necie sa rożne


(rubin714p) #7

Jak każdy servis gwarancyjny .Byle by w…c klienta :). Zwalić winę na klienta i wydrzeć kase :). Kumpel miał Lumie. Zachlapał wodą w robocie.Oddał na gwarancje (wiem ,że kupił ją w euro-agd) chyba. Po miesiącu odesłali telefon z notatką ,że nie da się zrobić .Przyszedł do mnie .Rozebrałem telefon i mówie.Przyjdz za dwie godz. Umyłem izopropanolem i tyle .A usterka była taka ,że telefonu nie dało sie przełączyć z trybu samolotowego :). Ten servis o którym piszesz chyba obsługuje wszyskie gwarancyjne naprawy.


(Rysiu2006) #8

Sprawa się wyjaśniła dziś okazało się niby że bateria jest dalej na gwarancji i ja wymienili chociaż 6 miesięcy minęło bo telefon kupiłem 25 września