Nie działa zamknięcie komputera oraz problemy z napędem

Witam! Od stycznia mam nowy komputer z systemem Vista Home Premium, lecz od jakiegoś czasu gdy wyłączam komputer po zniknięciu komunikatu “Trwa zamykanie systemu Windows” pojawia się czarny ekran i komputer tak jakby dalej pracował. Najśmieszniejsze jest to, że że nie dzieje się to zawsze, lecz czasami. Co zrobić?

Drugie pytanie jest takie, iż mój napęd w laptopie po jakimś czasie tak jakby się wyłączał i nie odczytuje płyty. Jeśli włożyłbym płytę zaraz po włączeniu komputera wczytałaby się. Później zaś już nie.

Za odpowiedź na moje pytania z góry dziękuje :slight_smile:

Podaj napięcia używając programu Everest

Niestety nie znam się za bardzo, możesz mi szczegółowo opisać gdzie jest ten opis napięcia??

Zainstaluj program Everest i potem przygotuj raport, który umieścisz na forum :slight_smile:

Z programu Everest Ultimate podaj odczyt z czujników (w programie komputer->czujnik).

Na zamykanie Długie zamykanie systemu (wyłączanie komputera)

Na znikanie napędu punkt 3b: Zniknięcie napędu, problemy z nagrywaniem itp

http://wklej.org/id/57334/

Prosze bardzo

Nie ten raport :slight_smile: Zrób tak jak Cosik_ktosik prosił czyli KOMPUTER -> Czujnik :slight_smile:

--------[Czujnik]-----------------------------------------------------------------------------------------------------


    Właściwości czujnika:

      Typ czujnika CPU, HDD

      Typ czujnika procesora graficznego Diode (NV-Diode)


    Temperatury:

      Płyta główna 56 °C (133 °F)

      Procesor nr 1 / rdzeń nr 1 60 °C (140 °F)

      Procesor nr 1 / rdzeń nr 2 64 °C (147 °F)

      GPU Diode 54 °C (129 °F)

      WDC WD3200BEVT-22ZCT0 [TRIAL VERSION]


    Wartości napięć:

      Napięcie rdzenia procesora 1.36 V

Coś Ci się chipset grzeje, procesor też. Kiedy czyściłeś komputer z kurzu?

Podaj odczyt napięć z Biosu.