labamba jeśli masz internet z TPSA (ale nie tylko) przeczytaj to: http://info.poczta.interia.pl/pomoc/art … portu-smtp co prawda to jest informacja dla Interii, ale to dotyczy wszystkich firm dostarczających konta pocztowe (aż się boję zalewu na forum takich pytań po 01.12.2009 )
Chociaż do tej daty jeszcze trochę zostało czasu jednak porty można zmienić już teraz - proponuję aby wszyscy to zrobili niezależnie od dostawcy internetu.
Może być też tak, że masz/miałeś zainfekowany komputer, który rozsyła/rozsyłał SPAM i operator telekomunikacyjny zablokował Ci port 25, który służy do wysyłania poczty. W taki sposób np. postępuje Dialog. W takim przypadku musisz się skontaktować z BOK Swojego operatora i wyjaśnić sprawę lub zmienić porty tak jak podałem Ci w linku powyżej.
PS. Podaj treść komunikatu błędu, który wystepuje przy wysyłaniu poczty.