Nie działają multimedia internetowe (radia itp)

Witam , to mój pierwszy post na forum , jest problem z którym nie potrafię sobie poradzić za nic w świecie.Nie działają mi żadne radia internetowe …Używając firefoxa pisze mi “gotowe” i nic sie nie wyświetla , używają IE pisze “zakończono” i również nic się nie wyświetla…Używam windows xp profesjonal , mam antywirus AVG i to by było na tyle …Internet mam hmmm (jestem laikiem) mam kabel centralnie podłączony do komputera , bez modemu …Dla przykładu podaję 2 linki aby ktoś mógł sprawdzić :

Niemieckie radio , klikając np. w WMP 128 Kbps , wyświetla się nowe okno i nic się nie dzieje…

http://www.meinanten…ntent/webradio/

Link 2 kamera internetowa wersja live - u mnie pisze gotowe i nic się nie dzieje

http://www.4-net.pl/kamera.php

P.S nie chcę robić reklamy radia , ale poprostu te nasunęło mi się jako pierwsze ,pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś mi pomoże

zainstaluj Windows Media Player 11 i wszystkie poprawki

  1. Odinstaluj wszystkie kodeki w ,Dodaj lub usuń programy".

  2. Przeczyść komputer programem CCleaner.

/ podczas instalacji odchacz ,Automatyczną aktualizację CCleaner" oraz ,Dodaj pasek narzędziowy Yahoo" /.

CCleanera używaj zawsze po deinstalacji programów, sterowników oraz częstym surfowaniu w internecie.

Nic nie zmieniaj w jego ustawieniach, wystarczy :

u góry po lewej ,Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner

póżniej ,Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.

  1. Zainstaluj tylko kodeki FFDShow + Real Alternative Lite

lub K-Lite Codec Pack Full + p/w Real Alternative Lite.

  1. Zainstaluj ponownie DirectX

Prawidłowa instalacja bibliotek DirectX 9.0c.

Dodatkowo temat : nagrywanie-radia-internetowego-t354204.html

Być może musisz zainstalować dodatkowe wtyczki do przeglądarek, pierwszy link u mnie nie działa / nie odnaleziono serwera / działa za to b. ładnie drugi pomimo tego że mam słabego neta - radiówkę.

W razie dalszych problemów sprawdź na innych DNS-ach.