Nie działają przeglądarki

Witam,
Wczoraj zrobiłem skan programem Malwarebytes okazało się, że wykrył on dwa wirusy. Gdy usunąłem je przeglądarki przestały działać. Po ponownym uruchomieniu komputera problem nadal występuje. Okazało się, że uruchomienie komputera w czystym rozruchu niweluje ten problem wiem tyle, że jest to jedna z usług od Microsoft’ a
Pozdrawiam Wiktor

Może zrób skan FRST

2 polubienia

FRST.txt (52,6 KB)

Addition.txt (66,6 KB)

Oto wyniki

Witam.

  1. Pozbądź się WinRar, zamiast tego używaj 7-Zip
    Usuń SafeMyWeb z listy programów
    Usuń McAfee tym narzędziem

  2. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\mrvit\OneDrive\Pulpit
    fixlist.txt (13,3 KB)
    “Plik naprawczy został wykonany w FiRST Editor 1.09b © ijuliusz.pl”

  3. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.

  4. Po restarcie wklej plik wynikowy.

  5. Pobierz ADWCleaner, uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie i oczyść, wklej plik wynikowy.

  6. Czekaj na kolejne polecenia

Witam,
Podczas naprawiania w programie FRST program po jakimś czasie się zacina i pokazuje brak odpowiedzi. Plik Fixlog się natomiast utworzył Fixlog.txt (17,0 KB)

AdwCleaner[S06].txt (1,8 KB)

Uruchom msconfig i sprawdź zakładkę Ogólne
Powinno być Uruchamianie normalne, jeśli nie to zaznacz i Zastosuj, ale bez ponownego uruchamiania.
W zakładce Rozruch powinien widnieć tylko jeden system do wyboru

Napisz jak jest u Ciebie.

Następnie pobierz ponownie ten sam plik naprawczy FRST.

W msconfig wybierz w zakładce Rozruch zaznacz Bezpieczny rozruch, Zastosuj i uruchom ponownie
W Trybie awaryjnym uruchom FRST i zastosuj plik.

Witam,
Zastosowałem wszystkie kroki i naprawa w FRST przebiegła pomyślnie. Co teraz mam zrobić

  1. Napisz jak miałeś ustawione w msconfig (pisałem wcześniej)

  2. Wklej plik naprawczy.

  3. Włącz msconfig i wyłącz Bezpieczny rozruch, Zastosuj i uruchom ponownie.

  4. W trybie normalnym
    Pobierz:
    RKill
    MalwareBytes MBAM

  5. Uruchom RKill, przeskanuj system, może pojawić się czarny ekran przed zakończeniem skanowania. Zapisz plik wynikowy do późniejszego wglądu.
    Nie restartuj komputera po skończonym skanowaniu

  6. Zamknij wszystkie aktywne programy i przeglądarki.

  7. Zainstaluj MBAM, zaznacz na końcu, aby uruchomił się po zakończeniu instalacji.

  8. Po uruchomieniu rozpocznij skanowanie, po przeskanowaniu oczyść to co znajdzie, zapisz plik wynikowy na później, wyłącz MBAM.

  9. Wklej pliki wynikowe z obu programów do wglądu.

W zakładce rozruch miałem tylko jeden system a w zakładce Ogólne miałem zaznaczoną opcję uruchamianie normalne.

Oto plik Fixlog.txt (27,8 KB)

Plik z RKill Rkill.txt (1,2 MB)

Oto plik z Malwarebytes Wynik ze skanowania programem Malwarebytes.txt (1,4 KB)

Jak w teraz działa system?
Wykonaj nowe skanowanie FRST i wklej pliki do wglądu.

1 polubienie

System chodzi teraz jak zawsze. Dziękuję Panu bardzo za pomoc pamiętam jak mi Pan kiedyś pomógł jeszcze przy rozwiązaniu innego problemu kiedyś i cieszę się, że na Pana trafiłem znowu

Plik FRST FRST.txt (50,2 KB)

Plik Addition Addition.txt (55,2 KB)

1 polubienie

Wszystko wygląda już dużo lepiej :wink:
Zastosuj nowy plik naprawczy
fixlist.txt (601 bajtów)
Wklej plik wynikowy

Oto plik Fixlog.txt (3,2 KB)

Dalej nie mam pojęcia skąd się biorą te pliki " fixlist"

1 polubienie

Dlatego zostaw to tym, którzy wiedzą skąd je wziąć :wink:
I ostrożnie z plikami niewiadomego pochodzenia.

Przynajmniej tym razem dotrwaliśmy do końca.

Jeśli System odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.
Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem.
obraz

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1: