Nie działają wszystkie aplikacje Modern UI

Cześć,

 

od jakiegoś czasu nie działają mi aplikacje Metro. Nie działa nawet Sklep. Po kliknięciu na kafelek widać tylko przez jedną sekundę ekran uruchamiania, a potem system automatycznie przechodzi w tryb pulpitu. Robiłem już skan plików systemowych i chyba z nimi wszystko jest dobrze. Jak można naprawić ten problem?

 

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam,

jakubgross 

Popularny problem, sam się z nim zmagałem jakiś czas temu i po długim szukaniu odp. w końcu zrezygnowałem. Pamiętam, że usuwałem jakieś foldery związane z aplikacjami i grzebałem w rejestrze, ale nic nie pomagało. Na początku dobrym rozwiązaniem okazało się odinstalowanie danej aplikacji i ponowna instalacja, ale później problem się powtarzał. Uznałem w końcu, że najlepiej będzie przywrócić system/ustawienia.

start -> uruchom i wpisz wsreset.exe, mi to kiedyś pomogło a za kolejnym razem przywróciłem system przez moduł odzyskiwania bez utraty danych, pamiętam też, że kiedyś u kolegi odpowiedzialny za to był kaspersky cloud czy jakoś tak

Niestety nie może znaleść takiego pliku. Oto ss:

http://iv.pl/images/78207721622921698457.png

 

Aby było śmieszniej nie mogę odświeżyć systemu z zachowaniem plików. Też wywala błąd. SS:

http://iv.pl/images/66744843543423982189.png

 

Jest jeszcze jakiś sposób, abym mógł mieć swoje wszytskie pliki na dysku?

Temat zamykam. Użyłem funkcji z płyty (usuwanie wszystkich plików) i jest ok.

I ja miałem z tym problem. Żaden z wymienionych sposobów opisanych na necie nie pomógł. Dopiero reinstalacja systemu coś wniosła i metro działa do teraz. 

Jeszcze coś mi się przypomniało, ale nie mam pewności co do tej kwestii, bo po prostu tego nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że problem pojawił się po przeczyszczeniu komputera programem CCleaner.

U mnie też chyba po użyciu jakiegoś programu do czyszczenia rejestru.