Cały czas to samo, ja obstawiam, że zepsuty jest odbiornik, gdyż system wcześniej wykrywał go jako Genius Wireless Mouse 2.4G, teraz Urządzenie wejściowe USB.
Ale pan w serwisie mówił, że mu działała, więc już nie wiem…
Czy po podłączeniu odbiornika nano do portu USB i przyciśnięciu guzika Connect na myszce pojawia się jakikolwiek komunikat w systemie? Czy w ogóle na myszce zaświecają się po tym kroku diody?
Jeśli na obu komputerach nie działa, odbiornik jest inaczej wykrywany, a serwisant twierdzi że mysz jest sprawna to jak dla mnie jest bardzo niekompetentny i najpewniej próbuje się wywinąć od wymiany lub naprawy sprzętu. Ale sprzęt też nie najwyższych lotów, więc nie dziwne. Ja już pomysłów nie mam.
To faktycznie by wskazywało, że odbiornik jest uszkodzony, albo działa na błędnych sterownikach. Ewentualnie można spróbować wymusić ponowną instalację sterowników z poziomu menadżera urządzeń. Podłączasz odbiornik, wchodzisz do menadżera, zaznaczasz odbiornik i z menu wybierasz polecenie Odinstaluj. Później restart i zobaczymy, jaki komunikat systemowy się pojawi.
Może działało - na innym odbiorniku.
Prawdopodobnie dlatego, że odbiornik nie jest wykrywany. W większości myszek bezprzewodowych urządzenie przechodzi na stan oszczędności energii, gdy odbiornik nie jest wykrywany.