Nie działająca odkupiona karta NVIDIA GTX 260

Mam problem z kartą graficzną którą nie dawno kupiłem. Otóż podłączyłem ją do zasilacza 2 kablami 6 pinowymi (nie znam się zbyt na nazwach wszystkiego w komputerze) i w płycie głównej pod pci-express x16. A problem jest w tym że po włączeniu komputera wiatrak z karty kręci się wszystko się dobrze włącza ale karta graficzna nie działa w biosie mam wszystko dobrze ustawione.

Specyfikacje:

Płyta główna MSI-Motherboard (nie znam dokładnego modelu) z zintegrowaną kartą graficzną Nvidia GeForce 6150se nForce 430

Procesor: Amd athlon™ 64 x2 dual core processor 5000+ 2.61 ghz 

RAM: 2gb

System: Windows 7 Ultimate 32 bit

Zakupiona karta : Gigabyte  NVIDIA GTX 260 Superoverclock 

Podaj nazwe zasilacza z karteczki naklejonej na nim, sprawdź kabel do monitora, zobacz czy grafika jest do końca włożona. Karta nowa czy używana (może “udupiona”). Sprawdź pamięci ram, miałem podobną sytuację, wyłożenie/zamiana pomogła.

Ogółem gdy podpinam VGA do zintegrowanej to wszystko działa ale i tak nie wykrywa tej kupionej. Karta odkupiona od kuzyna czyszczona sprężonym powietrzem. Na zasilaczu jedynie piszę ilość wat itd np piszę że mam 600 wat. wszystko do końca włożone wyłożenie i włożenie ram nie pomogło 

…jakaś nazwa, lub producent powinien być. Zapodaj może jakąś fotkę z tabliczki znamionowej. Coś mi się wydaje, że 600W to ten zasilacz ma tylko w nazwie (może to chwilowa moc szczytowa), a tak naprawdę może mieć ze 300W i pewnie na dodatek wyposażony jest w pasywny PFC. Stawiam na to, że zasilacz jest za słaby do tej karty, która TDP ma na poziomie 220W. 

btw. sprawdź czy w zasilaczu masz spięte (zwarte) linie +12V i czy w biosie masz ustawioną dedykowaną grafikę (monitor ma być podpięty pod dedykowaną)

 

Popraw tytuł tematu na konkretny - mówiący o problemie. Zrobisz to korzystając z opcji edytuj / użyj pełnego edytora w poście otwierającym temat. 

Dowiedziałem się że jest to