Nie ma stacji dysków w MK i nie wysuwa się

Siema mam problem ze stacją dysków, w menadżerze urządzeń nie ma stacji, w moim komputerze też, a samej stacji nie da się wysunąć ! :frowning: Jestem zielony. Heeeelp !

A stacja dysków jest poprawnie podłączona? Sprawdź czy wszystkie kable są poprawnie podpięte.

Tak wszystko ok, troche kurzu. Innych problemów brak :o

Stacja dysków znikła nagle, czy coś ostatnio robiłeś?

Sprawdź czy stacja dysków jest wykrywana w BIOSie?

Czy coś robiłem hmm, zapomniałem powiedzieć że jestem po formacie. Nw czy jakies stery nie sa potrzebne, jesli tak TO JAK MAM JE ZAINSTALOWAC SKORO NIE WYSUWA SIE NAPED. I nie wiem jak sprawdzic w biosie

Dodane 03.06.2013 (Pn) 17:22

Mam tam jakies plytki które instaluje po formacie, chciałem je zainstalować i wtedy nie chciał mi się napęd wysunąć :cry:

do stacji dysków nie trzeba sterowników a masz w stacji dysk,może blokuje

TO JAK MAM JE ZAINSTALOWAC SKORO NIE WYSUWA SIE NAPED.? i nie pisz dużymi literami to nie zgodne z regulaminem [-X a jak już to pisz po polsku bez błędów #-o

Może nagrywarka padła na całej lini . Jeszcze zdążyłeś zainstalować system i pierwsza oznaka że nie wysuwa się tacka i brak widoczności w systemie. No niemożność wysuwania zdarza się a czy jak przyciśniesz przycisk czy dioda się zaświeci czy nic. No jak nie widać w biosie dodatkowo to poważniejsza sprawa. Jednak przełóż kabel zasilający jak jest wolny od zasilacza czy też nie bedzie się wysuwać.

Żadna dioda ani mru :frowning: Nie wiem jak w biosie sprawdzić, powiedz jak a zaraz napisze

No nie wiem jaki jest Twój bios róznie się wchodzi to znaczy u mnie np. podczas startu komputera jak pojawi się pierwszy ekran startowy to muszę wcisnąć del u Ciebie może być inny np. f2 albo jeszcze inny. Na którymś ekranie startowym wypatruj na dole jaki jest napisane Press I np.Del czy inny http://pclive.pl/porady-komputerowe/spr … er-pc.html