Nie mam płyty Win XP, ale mam nalepkę licencyjną

Witam !

Ostatnio kupiłem komputer Compaq Evo z legalnym kluczem aktywacyjnym na nalepce, ale bez płyty instalacyjnej Windowsa. Co w takiej sytuacji mogę zrobić, żeby na tym komputerze był naprawde legalny Windows XP (żeby ani WGA ani ewentualne służby publiczne nie miały wątpliwości).

Czy instalacja z innej kopii Windows XP Pro, ale z kluczem z nalepki wystarczy ? Kiedyś słyszałem, że Microsoft prawie za darmo wysyła płyty, jeżeli ma sie klucz aktywacyjny ?

Warto jeszcze napisać, że na nalepce jest napisane:

Windows XP Proffesional 1-2 CPU

Compaq Computers

Niżej są dwa różne “Product Key”

Jest jeszcze jedna nalepka z Compaq serial NO.

Pozdrawiam, korpirkor

Wiele firm sprzedających komputery z pre instalowanym legalnym Windowsem i naklejką na obudowie świadczącej o legalności systemu wygrywa cały system na ukrytą partycję. W związku z tym nabywca nie otrzymuje oryginalnej CD/DVD. płyty Dowiedz się od sprzedawcy, czy Twój komputer nie jest tak właśnie skonfigurowany.

Ale jeśli masz dowód zakupu, jak i oryginalną nalepkę producent może Ci wysłać nieodpłatnie płytę z systemem Windows.

Jeżeli instalator Windows nie widzi tej partycji to całkiem możliwe. Jeżeli widzi to niczego takiego nie było…

Mam kartę gwarancyjną komputera, a wydaje mi się, że MS i tak by mi tej płyty nie wysłał, gdyż chyba systemami OEM opiekują się producenci sprzętu. na stronie Compaq (HP) nic o Windowsie dołączonym do sprzętu nie znalazłem :frowning:

0 801 800 235

całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls według taryfy operatora

022 583 4373

koszt połączenia naliczany według taryfy operatora pon - pt 8:30 - 18:00

(oprócz świąt) W celu usprawnienia obsługi telefonicznej zapytań prosimy o wcześniejsze przygotowanie informacji o produkcie, którego dotyczy problem (numer produktu, numer seryjny, numer gwarancji itp.)

całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls według taryfy operatora

022 583 4373

koszt połączenia naliczany według taryfy operatora pon - pt 8:30 - 18:00

(oprócz świąt) W celu usprawnienia obsługi telefonicznej zapytań prosimy o wcześniejsze przygotowanie informacji o produkcie, którego dotyczy problem (numer produktu, numer seryjny, numer gwarancji itp.)

ok. dzięki… Będe dzwonił