Nie mogę doładować konta ani sprawdzić jego stan

Od paru dni gdy wpisuje *100# wyskakuje powiadomienie : Wystąpiły problemy z obsluga zlecenia.

U mnie wszystko ok jeśli chodzi o sprawdzenie konta, więc to chyba raczej nie problem całej sieci. Sprawdzałeś przez eBOK: *110# -> 1. Stan konta i ważność.

 

Próbowałeś wykonać ten kod na innym telefonie ? (może twój telefon ma problem by połączyć się z siecią - usterka).

Możesz też zadać pytanie online - http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/ask.php?p_sid=RVh2J4-l&p_accessibility=0&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD04MDEmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX2V4JnBfcGFnZT0x

Zadzwoń do BOK nr 2601 lub 601102555

Po 3 błędnych próbach doładowania operator blokuje możliwość zasilenia przez klienta. Bok zdejmuje blokadę.

Jak sprawdzam stan konta to wyskakuje to samo powiadomienie co jak wpisze *100#

Mozliwe ze moze to byc spowodowane usterką telefonu? Nie miałem okazji jeszcze tego nigdzie sprawdzić lecz bede musial

No, jeśli chcesz wiedzieć czy to awaria telefonu, to raczej będziesz musiał to sprawdzić w innym telefonie. Jeśli w innym telefonie będzie tak samo, to pozostanie tylko kontakt z BOK, tak jak pisał wyżej Kitas5. Może rzeczywiście to blokada zasileń :roll:

Poza tym po głębszym namyśle, to co ma awaria telefonu do tego, że na 2 różne sposoby sprawdzenia stanu konta dostajesz tą samą odpowiedź od operatora, a zasilenia też pewnie nadal brak :roll: Ale sprawdzić w innym telefonie raczej nie zaszkodzi…

 

A inne kody działają, np. sprawdzenie taryfy (*147#)?

Tak. To dziala. Normalnie przychodzi sms po wpisaniu tego kodu. Mam problem tylko z sprawdzeniem stanu konta oraz z zasileniem go

Dodam, że gdy chce zadzwonić na ten BOK to muszę zapłacić za połączenie lecz moje konto jest zablokowane i właśnie dlatego załozyłem ten temat ponieważ nie moge  ani doladowac konta ani sprawdzic tego waznosc

Inne kody działają, więc chyba nie ma problemu z połączeniem się z siecią Plus; jedyne co pozostaje na obecną chwilę, to ta blokada zasileń skoro masz problem tylko ze sprawdzeniem stanu konta i z zasileniem go.

 

Tak więc, jeśli nie masz możliwości kontaktu z BOK przez komórkę, to zostaje Ci kontakt z BOK w trybie online - patrz link z postu użytkownika _ lordjahu _ z godziny _7:42 - a_lbo wycieczka do salonu Plusa, gdzie pracownik powinien Ci wyjaśnić zaistniałą sytuację i pomóc rozwiązać ten problem.

Nie mam pojęcia o co chodzi ale dzisiaj po tym jak karta była wyciągnięta przez około godzinę wszystko już działa. Nie wiem czy to przez to czy nie ale bardzo dziękuje za wszystkie pomoce. Jeśli znów będę miał z tym kłopoty to wiem gdzie szukać pomocy.

Co dziwne na tym forum pomogło mi wiecej osób niż na forum plusa.

 

Pozdrawiam.